سامانۀ مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات)، راه اندازی شد.
بیشتر بخوانید
سامانه ی خسارت مشترکین برق راه اندازی شد
رونمایی ازسامانه مدیریت شبکه پروازی در برق منطقه ای مازندران
افتتاح سامانه هوشمند نظارت تصویری پست ۲۳۰ کیلوولت گرمسار
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ثلاث،
شهروندان گرامی؛
سامانۀ مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات) در راستای اجرای ماده (۲۵) قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، افزایش رضایت ذینفعان و رعایت حقوق شهروندان در نظام اداری راهاندازی شده است و مطابق قوانین، مقررات و ضوابط به شکایات و درخواستهای مردم در حوزهی خدمات برق رسیدگی می کند. چنانچه از نحوهی ارایهی خدمات، نقض قوانین و مقررات و عدم انجام وظیفه از سوی مسئولین شرکتهای توزیع نیروی برق یا شرکتهای برق منطقهای شکایتی داشته و خواهان رسیدگی و احقاق حق در زمینههای مربوطه میباشید و یا از سوء جریانات اداری نظیر اخذ رشوه، سوء استفاده از مقام و یا موقعیت اداری، تضییع اموال عمومی و دولتی، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارید، میتوانید موضوع را با رعایت نکات زیر از طریق “سمات” اعلام نمایید تا وفق ضوابط و مقررات به آن رسیدگی شود. شایان ذکر است شکایات و درخواستهای ثبت شده جهت رسیدگی به شرکتهای مرتبط ارسال و پاسخ لازم پس از بررسی از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.
لینک دسترسی به سامانه: https://www.tavanir.org.ir/samaat/
لینک دسترسی به راهنمای ثبت درخواست و شکایت از طریق سمات: https://www.tavanir.org.ir/samaat/docs/help.pdf
انتهای پیام/