1

آئین جشن عید سعید غدیرخم در نیروگاه نکا برگزار شد

  • کد خبر : 134466
  • 07 تیر 1403 - 9:15
آئین جشن عید سعید غدیرخم در نیروگاه نکا برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت افضل الاعیاد، عید سعید غدیر خم سالروز اعلان وصایت حضرت علی (ع) آئین جشن با شکوهی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه نکا، به مناسبت گرامیداشت افضل الاعیاد، عید سعید غدیر خم سالروز اعلان وصایت حضرت علی (ع) آئین جشن با شکوهی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

💢 در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علم و فناوری مازندران طی سخنانی با استناد به آیات قرآن کریم و روایات حضرات معصومین(ع) به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی و راز محبوبیت وجاودانگی آن حضرت پرداخت.

💠حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری با بیان اینکه در روایات از عید غدیر به عنوان عید ا… اکبر یاد شده است، افزود: شخص پیامبر اعظم(ص) و همه ائمه طاهرین از سه طریق بیان، قلم و رفتار از غدیر دفاع کردند و از هر فرصتی برای بیان و یادآوری حادثه غدیر استفاده می کردند و همه انبیاء الهی نیز غدیر را عید معرفی می کردند و جشن می گرفتند و حضرت موسی و عیسی(ع) به وقوع غدیر بشارت داده بود.

✴️حیدری امام علی(ع) را مظهر تجلی همه زیبایی های عالم هستی و محبت آن امام همام را سر لوحه پرونده مومنانه در قیامت دانست و تصریح کرد: عواملی مثل علم وسیع، قدرت و شجاعت، تولد در خانه کعبه و توصیف و تمجید شدن از لسان مبارک پیامبر اکرم(ص) از اسباب محبوبیت حضرت امیرالمؤمنین(ع) هستند.

🔹وی همچنین با حساس و سرنوشت ساز خواندن انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر و با مروری بر شاخصه های نامزدهای اصلح در بیانات مقام معظم رهبری، حضار را به حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق های آرا توصیه نمود.

♻️ در پایان این مراسم به منظور تکریم و تجلیل شایسته از مقام سادات بنی الزهرا(س) همچون سنوات گذشته سنت حسنه دیدار با سادات شاغل در نیروگاه با شکوه خاصی برگزار شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134466

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.