6
مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام خبر داد:

آبرسانی به روستاهای شهرستان تربت‌جام با بهره‌مندی از ظرفیت خیرین

  • کد خبر : 39099
  • 04 دی 1399 - 21:49
آبرسانی به روستاهای شهرستان تربت‌جام با بهره‌مندی از ظرفیت خیرین
"محسن عبداللهی" در همین رابطه از اختصاص 100 میلیارد ریال کمک یک خیر برای احداث مجتمع آبرسانی روستایی در این شهرستان خبر داد و از این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه آبرسانی نیکو کاری در کشور نام برد و گفت: در قالب دو فاز جمعا هشت روستای  محروم دهستان جام رود شهرستان تربت جام به همت حاج اکبر ابراهیمی خیر نیکوکار آبرسانی می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت‌جام گفت: ظرفیت افراد خیر در اجرای پروژه‌های آبرسانی در این شهرستان بکار گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محسن عبداللهی” در همین رابطه از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال کمک یک خیر برای احداث مجتمع آبرسانی روستایی در این شهرستان خبر داد و از این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه آبرسانی نیکو کاری در کشور نام برد و گفت: در قالب دو فاز جمعا هشت روستای  محروم دهستان جام رود شهرستان تربت جام به همت حاج اکبر ابراهیمی خیر نیکوکار آبرسانی می‌شوند.

وی این پروژه را شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق، اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، احداث سه باب مخزن به ظرفیت ۷۵۰ متر مکعب، احداث دو باب ایستگاه پمپاژ و نصب شش دستگاه الکترو پمپ و اجرای ۸۰۰ متر خط انتقال برق شده است.

وی خاطرنشان ساخت: اجرای این پروژه در حالت معمول حداقل یک سال زمان نیاز داشت ولی با تلاش شبانه روزی و با توجه به ضرورت تامین آب روستائیان در کمتر از ۵ ماه به بهره برداری می‌رسد.
وی زمان افتتاح این پروژه را دی ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: در فاز پروژه دو هزار و ۱۲۰ خانوار از آب سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.
عبداللهی به ۳۵ مورد لوله گذاری به طول دو هزار و ۱۱۵ متر با استفاده از ظرفیت‌های مشارکتی در بخش اصلاح و توسعه شبکه توزیع در شهر تربت جام اشاره کرد و افزود: ۹۷۲ متر لوله از این متراژ به صورت مشارکتی و بخشی توسط امور تامین و در اقطار ۶۳ تا ۱۱۰ میلی‌متر اجرا شده است.
وی همچنین جذب ۷۳۲ میلیون ریال برای تهیه لوله، اتصالات و پرداخت هزینه‌های اجرایی را خاطرنشان کرد که موجب بهسازی و بازسازی ۳۹ مورد انشعاب آب شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39099
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.