5
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

آبرسانی به ۱۲ هزار و ۴۲۶ روستای کشور در ۷ سال اخیر

  • کد خبر : 41741
  • 09 بهمن 1399 - 18:21
آبرسانی به ۱۲ هزار و ۴۲۶ روستای کشور در ۷ سال اخیر
"حمیدرضا جانباز" روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از پنج طرح‌ آب و فاضلاب شهری و روستایی در کاشان اظهار داشت: امسال در قالب طرح پویش #هرهفته_الف_ب_ایران قرار بود  به یک هزار و ۶۳۸ روستا با جمعیت ۹۷۹ هزار نفر  آبرسانی شود که تاکنون آبرسانی به ۹۱۲ روستای کشور و جمعیت ۶۲۴ هزار نفر با اعتبار افزون بر ۸۱۵ میلیارد تومان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: آبرسانی به ۱۲ هزار و ۴۲۶ روستا با جمعیت هشت میلیون و ۳۲۰ هزار نفر از ابتدای دولت یازدهم تاکنون با صرف اعتبار هفت هزار میلیارد تومان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمیدرضا جانباز” روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از پنج طرح‌ آب و فاضلاب شهری و روستایی در کاشان اظهار داشت: امسال در قالب طرح پویش #هرهفته_الف_ب_ایران قرار بود  به یک هزار و ۶۳۸ روستا با جمعیت ۹۷۹ هزار نفر  آبرسانی شود که تاکنون آبرسانی به ۹۱۲ روستای کشور و جمعیت ۶۲۴ هزار نفر با اعتبار افزون بر ۸۱۵ میلیارد تومان اجرا شده است.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور همچنین با اشاره به آغاز بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۱۱ روستای استان سمنان خاطرنشان کرد: امروز در منطقه کاشان پنج طرح آبرسانی با صرف ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری و عملیات ساخت یک طرح نیز آغاز شد.
وی از آغاز اجرای طرح ارتقای کمی و کیفی آب مناطق شهری خزاق و طاهرآباد و مجتمع روستایی «یزدل، علی‌آباد و محمدآباد» در منطقه کاشان خبر داد و گفت: هزینه‌ اجرای این طرح  ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41741
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.