7

آبرسانی به ۲۵۰۰ نفر از ساکنان یک روستا در جنوب شرق تهران

  • کد خبر : 43256
  • 27 بهمن 1399 - 22:45
آبرسانی به ۲۵۰۰ نفر از ساکنان یک روستا در جنوب شرق تهران
مدیر امور آبفای خاورشهر با اعلام این خبر گفت: این طرح توسعه شبکه از مخزن آب خاورشهر آغاز شد و با اجرای 700 متر لوله‌گذاری به قطر 150 میلی‌متر در جاده خاورشهر به محمودآباد، در میدان امام حسین(ع) این روستا خاتمه یافت.

با اجرای ۷۰۰ متر لوله‌گذاری و اتصال به شبکه آب شهری خاورشهر، کیفیت و کمیت آب آشامیدنی روستای ۲۵۰۰ نفری محمودآباد بهبود یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیر امور آبفای خاورشهر با اعلام این خبر گفت: این طرح توسعه شبکه از مخزن آب خاورشهر آغاز شد و با اجرای ۷۰۰ متر لوله‌گذاری به قطر ۱۵۰ میلی‌متر در جاده خاورشهر به محمودآباد، در میدان امام حسین(ع) این روستا خاتمه یافت.

بهروز محمدزاده با اشاره به این‌که این روستا ۵۵۰ مشترک دارد، افزود: این خط لوله جدید، آب شرب با کیفیت مخزن آب خاورشهر که از خط انتقال سد ماملو تامین و تغذیه می‌شود را به روستای محمودآباد منتقل می‌کند و کمیت و کیفیت آب آشامیدنی این روستای ۲۵۰۰ نفری را بهبود می‌بخشد.

 

نیروگاهیان

به گفته مدیر امور آبفای خاورشهر، این پروژه با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران انجام و به بهره‌برداری رسید.

خاورشهر با جمعیتی حدود ۶۰ هزار نفر در ۱۱ کیلومتری جنوب شرق تهران در مسیر بزرگراه امام رضا(ع) واقع شده است و امور آب و فاضلاب این شهر به ۹ هزار و ۲۱ اشتراک آب شهری و روستایی خدمات‌رسانی می‌کند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43256
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.