4

آبفای گیلان موفق به اخذ گواهینامه پسماند عادی WMI شد

  • کد خبر : 23091
  • 09 اردیبهشت 1399 - 17:48
آبفای گیلان موفق به اخذ گواهینامه پسماند عادی WMI شد
در راستای تحقق آیین نامه بند (ز) ماده (38) قانون برنامه پنج ساله ششم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به همکاری فی مابین در امر تفکیک و برنامه ریزی های این سازمان به منظور آموزش های لازم و براساس بررسی های صورت گرفته؛ دستگاه اجرایی(شرکت اب وفاضلاب استان گیلان) با تفکیک پسماندهای تر و خشک، امتیاز شاخص مدیریت پسماند عادی(WMI) را کسب و موفق به دریافت گواهی مدیریت پسماند شده است. بیشتر بخوانید

آبفای گیلان موفق به اخذ گواهینامه پسماند عادی WMI شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه پسماند عادی (WMI) از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت شد.

در متن این گواهینامه که به همت کارکنان شرکت به خصوص در حوزه ی معاونت مالی و پشتیبانی میسر شده آمده است: در راستای تحقق آیین نامه بند (ز) ماده (۳۸) قانون برنامه پنج ساله ششم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به همکاری فی مابین در امر تفکیک و برنامه ریزی های این سازمان به منظور آموزش های لازم و براساس بررسی های صورت گرفته؛ دستگاه اجرایی(شرکت اب وفاضلاب استان گیلان) با تفکیک پسماندهای تر و خشک، امتیاز شاخص مدیریت پسماند عادی(WMI) را کسب و موفق به دریافت گواهی مدیریت پسماند شده است.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23091

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.