7

آبگیری ۶۵درصد مخازن سد‌های مازندران

  • کد خبر : 33598
  • 19 مهر 1399 - 13:39
آبگیری ۶۵درصد مخازن سد‌های مازندران
میزان متوسط بارش باران از ۱۳تا۱۹ مهر در مازندران ۶۰میلی متر بود

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: حاصل روان آب ناشی از بارندگی‌ها تاکنون حدود ۸میلیون مترمکعب بود که در سد‌های استان ذخیره شد که این حجم آب، موجب آبگیری ۶۵درصد مخازن سد‌های استان شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از مازنی خبر،رضایی کلانتری با اشاره به اینکه میزان متوسط بارش باران از ۱۳تا۱۹ مهر در مازندران ۶۰میلی متر بود افزود: بیشترین حجم میزان بارندگی در روستای میاندشت بابلسر به میزان ۷ /۱۴۲ دهم میلیمتر بود.
وی گفت: بارش‌های پاییزی، حجم وسیعی از مخازن سد‌های مازندران را پر کرده که انتظاره می رود اگر جلوی بخشی از روان آب‌ها گرفته شود، حدود ۲۰میلیون مترمکعب دیگر به حجم آب‌های پشت سد‌ها اضافه خواهد شد.
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی وبرق آبی استان تصریح کرد:میزان ذخیره آب سد‌ها حدود ۶۵درصد است که حدود ۴میلیون مترمکعب آب برای حفظ کیفیت آب شرب از سد‌ها خصوصا سد البرز تخلیه شد.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33598

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.