3
در قالب طرح جهاد آبرسانی؛

آب پایدار به ۱۶۴ روستای خراسان شمالی می‌رسد

  • کد خبر : 94475
  • 22 دی 1401 - 1:14
آب پایدار به ۱۶۴ روستای خراسان شمالی می‌رسد
"رضا نعیمی" با اعلام این خبر گفت: جهاد آبرسانی از بزرگترین و فعال‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور است که با رویکرد گسترش عدالت در اقصی نقاط ایران، پایداری اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های آب کشور در دولت سیزدهم توسط وزارت نیرو شکل گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: طرح جهاد آبرسانی به منظور تأمین آب پایدار ۱۶۴ روستای این استان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا نعیمی” با اعلام این خبر گفت: جهاد آبرسانی از بزرگترین و فعال‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور است که با رویکرد گسترش عدالت در اقصی نقاط ایران، پایداری اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های آب کشور در دولت سیزدهم توسط وزارت نیرو شکل گرفت.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح در قالب یک برنامه سه ساله تدوین شده، افزود: برنامه‌ریزی شده تا پایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار روستا در سطح کشور با جلب مشارکت خیران آبرسان و گروه‌های جهادی، از آب پایدار بهره‌مند شوند.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به اجرای این طرح در استان اظهار داشت: تأمین آب شرب ۱۶۴ روستا در قالب چهار مجتمع روستایی شامل مجتمع ۶۷ روستایی پایین دست سد شیرین دره، مجتمع ۲۹ روستایی زیدر سرانی در شهرستان‌های مانه سملقان و بجنورد، مجتمع ۵۵ روستایی پرسه سو در شهرستان رازوجرگلان و مجتمع ۱۳ روستایی کهنه جلگه در شهرستان مانه و سملقان، برنامه‌ریزی و در دست اجرا قرار دارد.
نعیمی اعتبار مورد نیاز این طرح را ۵۵۰ میلیارد تومان اعلام و افزود: با تکمیل پروژه‌ها که می‌بایست در مدت زمان ۳۰ ماهه اجرا شوند، ۶۷ هزار نفر از نعمت آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=94475
  • نویسنده : احمد حصاری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.