5

آتش سوزی در انبار آزمایشگاه به دلیل اتصالی برق

  • کد خبر : 15772
  • 05 بهمن 1398 - 14:23
آتش سوزی در انبار آزمایشگاه به دلیل اتصالی برق

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: انبار آزمایشگاه یک مدرسه در بندرعباس به علت اتصالی برق در آتش سوخت.   بیشتر بخوانید آتش‌سوزی در انبار بیمارستان شهید رجایی قزوین/ حادثه تلفات جانی نداشت/ اتصالی برق علت وقوع حریق اتصالی سیم برق، علت آتش سوزی هتل‌ رامسر اتصالی کابل‌های برق در […]

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: انبار آزمایشگاه یک مدرسه در بندرعباس به علت اتصالی برق در آتش سوخت.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حسن امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: انبار آزمایشگاه یک مدرسه در بندرعباس به علت اتصالی برق در آتش سوخت.

امینی زاده افزود: این حریق صبح امروز در انبار آزمایشگاه یک واحد آموزشی و به دلیل اتصال برق فن تهویه هوا که در روی کمد چوبی جهت جابجایی هوای درون کمد نصب شده بود، رخ داد.

او با اشاره به اینکه تیم‌های آتش نشانی ایستگاه شماره ۳ بندرعباس با حضور در محل موفق به اطفای حریق شدند، گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15772

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.