4
همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛

آغار بهره‌برداری از طرح‌های آب و فاضلاب در ۲۷ روستای آذربایجان غربی

  • کد خبر : 41791
  • 10 بهمن 1399 - 16:19
آغار بهره‌برداری از طرح‌های آب و فاضلاب در ۲۷ روستای آذربایجان غربی
"علیرضا رضوی" با بیان اینکه این طرح‌ها شامل 26 طرح آبرسانی و یک طرح جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب است، اظهار داشت: برای اجرا و آماده بهره‌برداری شدن این طرح‌ها بیش از 325 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از بهره‌برداری ۲۷ طرح آب و فاضلاب در روستاهای استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا رضوی” با بیان اینکه این طرح‌ها شامل ۲۶ طرح آبرسانی و یک طرح جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب است، اظهار داشت: برای اجرا و آماده بهره‌برداری شدن این طرح‌ها بیش از ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: ۲۶ طرح آبرسانی در روستاهای سلماس، مهاباد و نقده اجرا و با بهره‌برداری از آنها هشت هزار و ۲۷۵ خانوار با ۳۰ هزار و ۲۱۴ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

 

 

نیروگاهیان

وی، اجرای ۵۸٫۴ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب، حفر و تجهیز دو حلقه چاه و احداث مخزن آب به ظرفیت ۱۸۰ مترمکعب را از اقدامات انجام شده در این راستا اعلام کرد.
رضوی، بهره‌برداری از پروژه احداث شبکه جمع‌آوری، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب منطقه کوی رابری در میاندوآب را دیگر طرح افتتاحی همزمان با ایام دهه فجر اعلام و اظهار کرد: این طرح با صرف ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا و در آن، ۱۲٫۵ کیلومتر شبکه جمع آوری، چهار کیلومتر خط انتقال و یک باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب به ظرفیت ۱۳۰ مترمکعب در ساعت احداث شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41791
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.