6

آغاز برنامه‌های مدیریت مصرف برق در خوزستان/ ۸۲ درصد مصرف برق خوزستان خانگی است

  • کد خبر : 50321
  • 01 خرداد 1400 - 12:47
آغاز برنامه‌های مدیریت مصرف برق در خوزستان/ ۸۲ درصد مصرف برق خوزستان خانگی است
"کیومرث زمانی" اظهار کرد: از امروز (اول خردادماه) برنامه‌های مدیریت مصرف در شبکه سراسری و خوزستان اجرا خواهد شد و ادارات و دستگاه‌های دولتی ملزم به کاهش ۵۰ درصدی بار مصرف برق در ساعات اداری و ۹۰ درصد در ساعات غیر اداری هستند.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور با بیان اینکه برنامه‌های مدیریت مصرف برق در خوزستان از امروز اجرایی می‌شود، گفت: ۸۲ درصد مصرف برق خوزستان خانگی است، بنابراین مدیریت این بار بسیار مهم بوده و از مردم می‌خواهیم نسبت به مدیریت مصرف برق نهایت همکاری را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “کیومرث زمانی” اظهار کرد: از امروز (اول خردادماه) برنامه‌های مدیریت مصرف در شبکه سراسری و خوزستان اجرا خواهد شد و ادارات و دستگاه‌های دولتی ملزم به کاهش ۵۰ درصدی بار مصرف برق در ساعات اداری و ۹۰ درصد در ساعات غیر اداری هستند.
وی تصریح کرد: از این تاریخ تمامی صنایع به‌ویژه صنایعی که تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌اند ملزم به رعایت مفاد تفاهم‌نامه مدیریت سیستم‌ها هستند و سایر صنایعی که در این راستا اقدام نکرده‌اند در اولویت قطع برق قرار خواهند گرفت.

 

نیروگاهیان

مدیر دفتر خدمات مشترکین و وصول درآمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: مراکز حساس شرکت‌های دارای دیزل ژنراتور یا مولد برق پشتیبان باید آماده به‌کار باشند تا در صورت نیاز، از این ظرفیت استفاده شود.
زمانی بیان کرد: از امروز مصرف برق مراکز مجاز تولید رمز ارز نیز ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده فعالیت، مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن برق من و سامانه ۱۲۱ این موضوع را اطلاع دهند تا نسبت به جمع‌آوری این مراکز و معرفی به مراجع قضایی اقدام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=50321
  • نویسنده : حسن دهقانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.