5

آغاز به‌کار ۱۷ پروژه بزرگ برقی تهران در هفته دولت

  • کد خبر : 85242
  • 12 شهریور 1401 - 17:45
آغاز به‌کار ۱۷ پروژه بزرگ برقی تهران در هفته دولت
"حبیب قراگوزلو" بیان کرد: همزمان با هفته دولت 17 پروژه‌ بزرگ توسعه و احداث خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع در ۳ استان تهران، قم و البرز به منظور تامين برق مطمئن و پايدار مشتركان در مناطق تحت پوشش این شرکت بهره‌برداری شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از آغاز به‌کار ۱۷ پروژه بزرگ این شرکت با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حبیب قراگوزلو” بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۱۷ پروژه‌ بزرگ توسعه و احداث خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع در ۳ استان تهران، قم و البرز به منظور تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان در مناطق تحت پوشش این شرکت بهره‌برداری شده است.

وی افزود: از جمله این ۱۷ پروژه می‌توان به احداث پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جدید المپیک تهران با اعتبار یک هزار میلیارد ریال، توسعه و تقویت پست‌های ۶۳ به ۲۰ کیلوولت در شهریار و شهر قدس با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال، احداث پست‌های انتقال جدید در شهرک‌های صنعتی فیروزکوه و دماوند با مجموع سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال اشاره کرد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران تصریح کرد: طرح تقویت و خازن‌گذاری در پست‌های انتقال استان‌های تهران، البرز و قم با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۲۱ میلیارد ریال با هدف کاهش مشکل افت فشار از دیگر پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری رسیده‌اند.

قراگوزلو اضافه کرد: طرح احداث خط انتقال ۶۳ کیلوولت ورامین، مهر امام رضا (ع) و پاکدشت با مجموع سرمایه بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال با هدف پایداری برق استان تهران از دیگر طرح‌های این شرکت است که به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی بیان کرد: از دیگر طرح‌های این شرکت می‌توان به احداث و بهسازی شبکه و توسعه گسترده خطوط انتقال و فوق توزیع در استان‌های تهران، قم و البرز با مجموع سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۳۱ میلیارد ریال و طرح تقویت خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت تهرانپارس، ازگل با مجموع سرمایه بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=85242
  • نویسنده : مهدی خانمیرزایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.