2

آغاز به کار ستاد رصد برخط پایداری برق شعب اخذ رای کلانشهر تهران

  • کد خبر : 123991
  • 10 اسفند 1402 - 15:53
آغاز به کار ستاد رصد برخط پایداری برق شعب اخذ رای کلانشهر تهران
همزمان با فرارسیدن دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، "احمد حیدری" از مراکز سه گانه توزیع برق پایتخت به منظور بررسی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص برق رسانی به شعب انتخابات پیش رو بازدید و ستاد رصد برخط پایداری برق شعب اخذ رای کلانشهر تهران را افتتاح کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، همزمان با فرارسیدن دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، “احمد حیدری” از مراکز سه گانه توزیع برق پایتخت به منظور بررسی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص برق رسانی به شعب انتخابات پیش رو بازدید و ستاد رصد برخط پایداری برق شعب اخذ رای کلانشهر تهران را افتتاح کرد.

حیدری با حضور در رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران، مرکز راهبری و پایش هوشمند شبکه برق مشترکین شهر تهران و مرکز کنترل دیسپاچینگ و راهبری شبکه از پایداری شبکه، برق رسانی و تامین برق شعب اخذ رای بازدید کرد و گفت: جایگاه و ارزش فعالیت‌های در دست نیرو‌های شاغل در این شرکت همزمان با فرارسیدن زمان برگزاری انتخابات جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر خواهد بود و خرسندیم که شاهد حضور چنین نیرو‌های ارزشمند و متخصصی در توزیع نیروی برق پایتخت هستیم که با تمام قوا در حال فعالیت و خدمت رسانی به مشترکان تهرانی هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123991

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.