15

آغاز تعمیرات اساسی ژنراتور برق پالایشگاه اصفهان

  • کد خبر : 26640
  • 19 خرداد 1399 - 16:18
آغاز تعمیرات اساسی ژنراتور برق پالایشگاه اصفهان
مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، پیش‌بینی این شرکت برای دوره تعمیرات اساسی این تجهیز کلیدی را حدود ۴۵ روز کاری اعلام کرد و گفت: سعی می‌شود با ادامه فعالیت‌ها به صورت مستمر و تلاش بی‌وقفه همکاران، این تعمیرات زودتر از موعد به پایان برسد.

با همت بلند صنعتگران نفت، تعمیرات اساسی ژنراتور برق شماره ۲ G-۲۱۰۲ شرکت پالایش نفت اصفهان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز اصفهان، مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، پیش‌بینی این شرکت برای دوره تعمیرات اساسی این تجهیز کلیدی را حدود ۴۵ روز کاری اعلام کرد و گفت: سعی می‌شود با ادامه فعالیت‌ها به صورت مستمر و تلاش بی‌وقفه همکاران، این تعمیرات زودتر از موعد به پایان برسد.
علیرضا قزوینی زاده افزود: در این تعمیرات واحد‌های بهره‌برداری، بازرسی فنی، مهندسی عمومی، HSE همکاری خواهند داشت.

نیروگاهیان

وی، تعمیرات اساسی روی واحد‌های شرکت پالایش نفت اصفهان را با در نظر گرفتن تمام شرایط عملیاتی در دست اجرا دانست و گفت: کارخانه برق واقع در واحد آب و برق و بخار مجهز به پنج ژنراتور برق است که هر ژنراتور پس از ۶۰ هزار ساعت کارکرد تحت تعمیرات اساسی قرار می‌گیرد.
شرکت پالایش نفت اصفهان با آغاز فعالیت خود را در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده‌های نفتی و تامین خوراک صنایع پایین دستی از سال ۱۳۵۸ حدود ۲۳ درصد از فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور را تولید می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26640

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.