9
در دیدار مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با استاندار مازندران مطرح شد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه سیکل ترکیبی جدید در نیروگاه نکا با اعتبار ۲۴۰۰۰ میلیارد ریال

  • کد خبر : 35834
  • 20 آبان 1399 - 21:36
آغاز عملیات اجرایی پروژه سیکل ترکیبی جدید در نیروگاه نکا با اعتبار ۲۴۰۰۰ میلیارد ریال
محسن نعمتی، مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران صبح امروز دیدار نمود.

محسن نعمتی در دیدار با احمد حسین زادگان: در شش ماه اول سال یکی از برجسته‌ترین کارها، اقدام به نصب واحدهای سیکل ترکیبی جدید است که حدود ۲۴۰۰۰ میلیارد ریال پروژه را در بر می‌گیرد / برنامه آینده مجموعه نیروگاه نکا؛ افزایش ظرفیت ۵۰۰ مگاواتی این نیروگاه است. ‎

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از استانداری مازندران، محسن نعمتی، مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران صبح امروز دیدار نمود.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا در حاشیه این دیدار گفت: عملکرد این مجموعه در سال گذشته را نسبت به وضعیت موجود در دیدار با نماینده عالی دولت در استان تشریح کردیم.

وی با عنوان اینکه وضعیت آمادگی برای تولید برق و شرایط مطلوب تولید انرژی در استان مازندران را به اطلاع استاندار مازندران رساندیم، خاطرنشان نمود: برنامه آینده مجموعه نیروگاه نکا؛ افزایش ظرفیت ۵۰۰ مگاواتی این نیروگاه است.

نیروگاهیان

استاندار مازندران بصورت ویژه از این طرح توسعه حمایت و اعلام پشتیبانی کردند و رهنمودهای لازم را ارایه نمودند که بنده از حمایت استانداری برای ادامه روند کار این مجموعه در حوزه توسعه قدردانی می کنم.

نعمتی افزود: امیدوارم با توجه به اقبال استاندار به طرح های نیروگاه و بازدید از این نیروگاه، پروژه‌هایی که در آینده به مرحله بهره برداری می رسد با حضور استاندار مازندران مورد افتتاح قرار گیرد.

نعمتی تصریح کرد: در شش ماه اول سال یکی از برجسته‌ترین کارها، اقدام به نصب واحدهای سیکل ترکیبی جدید است که ۲۴۰۰۰ میلیارد ریال پروژه را در بر می‌گیرد و اقدامات اولیه در سال گذشته شروع شده و در حال ساخت تجهیزات برای نصب هستیم که بتوانیم از ظرفیت واحدهای جدید استفاده کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=35834

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.