3

آغاز عملیات اجرایی پروژه فاضلاب مسکن مهر کارکنان دولت و شهرک مهرگان گرگان

  • کد خبر : 17665
  • 23 بهمن 1398 - 11:51
آغاز عملیات اجرایی پروژه فاضلاب مسکن مهر کارکنان دولت و شهرک مهرگان گرگان

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی پروژه فاضلاب مسکن مهر کارکنان دولت و شهرک مهرگان گرگان به مناسبت دهه فجر خبر داد.   بیشتر بخوانید پست مسکن مهر آستارا قبل از پیک بار ۹۹ به بهره برداری می‌رسد آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری پروژه‌های ساماندهی رودخانه‌ها در شهرستان گرگان لزوم […]

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی پروژه فاضلاب مسکن مهر کارکنان دولت و شهرک مهرگان گرگان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “ابوالفضل رحیمی” اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه فاضلاب مسکن مهر کارکنان دولت و شهرک به‌منظور حل مشکلات دفع بهداشتی فاضلاب شهروندان ساکن در این منطقه به مناسبت دهه فجر و با حضور فرماندار شهرستان گرگان آغاز شد .
وی افزود: در این پروژه، فاضلاب شهروندان ساکن در مسکن مهر کارکنان و شهرک مهرگان جمع آوری شده، به خط انتقال اصلی فاضلاب در ناحیه کمربندی متصل و به تصفیه‌خانه فاضلاب شهر گرگان منتقل خواهد شد.
رحیمی ادامه داد: این طرح علاوه بر احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب به علت پایین بودن سطح ارتفاع آن نسبت به تراز خط انتقال اصلی فاضلاب، نیاز به ایجاد ایستگاه پمپاژ هم خواهد داشت که زمین آن هم تهیه شده است .
سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: مجموع اعتبار مورد نیاز جهت جمع‌آوری، پمپاژ، انتقال و تصفیه‌ فاضلاب مسکن مهر گرگان ۳۰ میلیارد ریال خواهد بود که بخشی از این اعتبار از محل اعتبارات مسکن مهر سهم وزارت نیرو تامین شده و بخش دیگر هم در تعهدات دولت بوده که اسرع وقت اجرایی خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: زمان اجرای این پروژه در صورت تخصیص اعتبار ۹ ماه پیش‌بینی شده و شرکت آب و فاضلاب تمام تلاش خود را جهت تکمیل و به بهره‌برداری رساندن این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن را خواهد داشت تا مشکل شهروندان فهیم این منطقه در این راستا هر چه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17665

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.