8
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت آب لرستان در دهه فجر

  • کد خبر : 41749
  • 09 بهمن 1399 - 19:23
آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت آب لرستان در دهه فجر
"حمیدرضا کرم‌وند" با تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار کرد: در این ایام آغاز عملیات اجرایی 6 پروژه آبرسانی درشهرستان‌های پلدختر، خرم آباد، دلفان و دوره که شامل حفر و تجهیزچاه، احداث شبکه، خط انتقال و غیره است و همچنین احداث یک باب ساختمان ایستگاه پمپاژ در شهر دورود را خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اقدامات انجام شده، از آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت آب و فاضلاب استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمیدرضا کرم‌وند” با تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار کرد: در این ایام آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه آبرسانی درشهرستان‌های پلدختر، خرم آباد، دلفان و دوره که شامل حفر و تجهیزچاه، احداث شبکه، خط انتقال و غیره است و همچنین احداث یک باب ساختمان ایستگاه پمپاژ در شهر دورود را خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت آبفای لرستان درخصوص اعتباراین پروژه‌ها خاطرنشان کرد: در مجموع برای این طرح‌ها حدود ۲۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که با بهره‌بردای از این پروژه‌ها جمعیتی درحدود ۱۸ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار خواهند گرفت.

 

 

نیروگاهیان

وی این دهه را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای نظام در کشور دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت آب وفاضلاب لرستان با توجه به ماهیت وظیفه‌ای که دارد به شکل بی‌وقفه درحال خدمت‌رسانی است و درطول سال پروژه‌های متعددی درسطح شهرها و روستاهای استان به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و دفع اصولی فاضلاب انجام می‌دهد.
کرم‌وند در پایان اضافه کرد: البته درکنار این طرح‌ها ۳۸ طرح آبرسانی روستایی بااعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان و جمعیت تحت پوشش ۷ هزار نفر در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41749
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.