9

آغاز عملیات ساخت مدرسه الکترو برق مجمر در یزد

  • کد خبر : 32869
  • 05 مهر 1399 - 8:37
آغاز عملیات ساخت مدرسه الکترو برق مجمر در یزد
شایان ذکر است، این فضای آموزشی دارای 12 کلاس درس با زیربنای 2436 مترمربع و هزینه 73میلیارد ریال، به صورت مشارکتی با مشارکت شرکت الکتروبرق مجمر و اداره کل نوسازی مدارس استان یزد ساخته می شود.

در راستای اجرای طرح هر کارخانه یک مدرسه عملیات ساخت آموزشگاه الکترو برق مجمر در یزد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازروابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد، عملیات ساخت یک باب فضای آموزشی به همت شرکت الکترو برق مجمر با حضور معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولین آغاز شد.

رخسارپور معاونت مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان یزد با تجلیل از اقدامات ارزشمند خیرین مدرسه ساز یادآور شد: به اعتقاد بنده خیرین مدرسه ساز سربازان بی ادعا و غیردولتی موثر در توسعه و پیشرفت کشور هستند.

نیروگاهیان

وی تصریح کرد: در کنارآموزش، اندیشه و معلم خوب برای موفقیت در علم و توسعه همه جانبه نیاز به فضای آموزشی مجهز به ابزار علم آموزی مدرن و پیشرفته است از همین رو خیرین نقش اساسی در توسعه پایدار دارند.

شایان ذکر است، این فضای آموزشی دارای ۱۲ کلاس درس با زیربنای ۲۴۳۶ مترمربع و هزینه ۷۳میلیارد ریال، به صورت مشارکتی با مشارکت شرکت الکتروبرق مجمر و اداره کل نوسازی مدارس استان یزد ساخته می شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=32869

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.