3

آغاز عملیات مونتاژ و نصب برج‌های خط ابرکوه- اسمالون در یزد

  • کد خبر : 25939
  • 07 خرداد 1399 - 17:13
آغاز عملیات مونتاژ و نصب برج‌های خط ابرکوه- اسمالون در یزد
ناظر عالی این پروژه با اشاره به مونتاژ روزانه هشت دستگاه برج در این پروژه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرای خط 230 کیلوولت ابرکوه-اسمالون تا اواخر شهریور ماه سال جاری پایان یابد.

عملیات مونتاژ و نصب برج‌های خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه- اسمالون توسط شرکت برق منطقه‌ای یزد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سیدمهدی جعفری” مجری طرح خط شرکت برق منطقه‌ای یزد با اعلام خبر فوق افزود: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و با سرعت خوبی در حال اجرا است.
وی افزود: حدود ۹۰ درصد آهن‌آلات موردنیاز این خط ساخته‌ و به محل پروژه منتقل شد که ۳۵ درصد از برج‌های خط مونتاژ به‌صورت افقی و ۱۵ درصد نیز به‌صورت عمودی نصب‌شده است.

نیروگاهیان

ناظر عالی این پروژه با اشاره به مونتاژ روزانه هشت دستگاه برج در این پروژه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرای خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه-اسمالون تا اواخر شهریور ماه سال جاری پایان یابد.
گفتنی است، این خط به طول ۸۹ کیلومتر باهدف برق‌رسانی به معادن شهرستان‌های ابرکوه، خاتم و سایر صنایع منطقه و همچنین افزایش قابلیت اطمینان مشترکان به‌صورت مشارکتی توسط بخش خصوصی ایمیدرو و شرکت برق منطقه‌ای یزد در حال اجراست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25939

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.