2

آغاز ۱۴۰۰ متر لوله گذاری آب شرب مناطق غربی شهر کامیاران

  • کد خبر : 125578
  • 26 اسفند 1402 - 15:56
آغاز ۱۴۰۰ متر لوله گذاری آب شرب مناطق غربی شهر کامیاران
محمد فرهاد با بیان این مطلب گفت: عملیات لوله گذاری جهت تامین آب شرب شهر کامیاران از مسیر منبع جدید سایت نهضت ملی مسکن بطرف مناطق مسکونی ضلع غربی شهر کامیاران آغاز شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از آب و فاضلاب، محمد فرهاد با بیان این مطلب گفت: عملیات لوله گذاری جهت تامین آب شرب شهر کامیاران از مسیر منبع جدید سایت نهضت ملی مسکن بطرف مناطق مسکونی ضلع غربی شهر کامیاران آغاز شده است.

وی این اقدام را در راستای ارتقای آبرسانی به شهرستان کامیاران عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و اجرای بهینه بتوانیم در سریعترین زمان ممکن این پروژه مهم را تکمیل کنیم.

فرهاد خاطرنشان کرد: در سالجاری و در راستای تأمین کامل و کافی آب شرب شهر کامیاران، منبع جدیدی در ابتدای سایت نهضت ملی مسکن با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان و با پیشرفت  ۹۰ درصدی اجرا شده و لوله گذاری ورودی و خروجی آن به طور همزمان در دو جبهه توسط پیمانکار طرف قرارداد آبفا شهرستان کامیاران در حال انجام می‌باشد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125578

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.