3

آماده‌باش تمام دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه برای سرمای پیش‌رو/ مردم در مصرف گاز و برق صرفه‌جویی کنند

  • کد خبر : 17354
  • 20 بهمن 1398 - 15:08
آماده‌باش تمام دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه برای سرمای پیش‌رو/ مردم در مصرف گاز و برق صرفه‌جویی کنند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از آماده‌باش تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای سرمای پیش‌رو خبر داد و گفت: شهروندان مصرف بهینه انرژی از امروز تا روز پنجشنبه در بخش برق و گاز را مدنظر داشته باشند.   بیشتر بخوانید ضرورت بر صرفه جویی در مصرف برق و گاز لزوم دوگانه سوز شدن واحدهای خبازی […]

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از آماده‌باش تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای سرمای پیش‌رو خبر داد و گفت: شهروندان مصرف بهینه انرژی از امروز تا روز پنجشنبه در بخش برق و گاز را مدنظر داشته باشند.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار فارس در کرمانشاه، جلیل بالایی امروز اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی در راستای وقوع هوای سرد و یخبندان گسترده در سطح استان، اخطارها و دستورات لازم را به همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها، پلیس، مرکز فوریت‌ها، هلال احمر صادر کردیم و خوشبختانه آمادگی لازم وجود دارد.

وی ادامه داد: کشاورزان و دامداران با توجه به کاهش برودت هوا، حتما به توصیه‌های کارشناسان این بخش توجه کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، از مردم خواست ضمن توجه به توصیه‌های پلیس به ویژه ممانعت از سفر غیرضرور و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی عنایت داشته باشند.

وی با تاکید بر مصرف بهینه انرژی از امروز تا روز پنجشنبه در بخش برق و گاز، گفت: چون با افزایش دما مواجه می‌شویم قاعدتا افزایش مصرف هم خواهیم داشت، لذا صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز ضرورت دارد.

بالایی درباره تعطیلی و تاخیر مدارس نیز، اضافه کرد: براساس مصوبه ستاد بحران استان، تعطیلی و تاخیرها تابع شریط بارش برف، باران، سرما و برودت است در صورتی که شرایط تطبیقی را داشته باشیم قبل از خروج دانش‌آموزان از منزل اطلاع‌رسانی به موقع را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17354

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.