5

آماده باش ستاد بحران توزیع برق غرب مازندران برای رویارویی با برف و طوفان

  • کد خبر : 17269
  • 19 بهمن 1398 - 19:56
آماده باش ستاد بحران توزیع برق غرب مازندران برای رویارویی با برف و طوفان

در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و وقوع طوفان و کاهش دما، همکاران پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران و پیمانکاران دست اندرکار با تمامی تجهیزات و در تمامی امورهای هشتگانه در حالت آماده باش قرار گرفتند.   بیشتر بخوانید لزوم دوگانه سوز شدن واحدهای خبازی رشت/نانوایی برای قطع برق […]

در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و وقوع طوفان و کاهش دما، همکاران پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران و پیمانکاران دست اندرکار با تمامی تجهیزات و در تمامی امورهای هشتگانه در حالت آماده باش قرار گرفتند.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران،مهندس کیوان فرح زاد با اعلام این مطلب در جمع اعضای کمیته مدیریت بحران شرکت گفت:با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف در منطقه غرب مازندران، همکاران اجرایی و فنی باید با آمادگی کامل درآماده باش باشند که در صورت وقوع خاموشی نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی افزود:برقدار کردن خطوط و شبکه ها در این شرایط آب و هوایی ، کاری سخت و طاقت فرسا است و همکاران اجرایی در جهت ارایه برق پایدار به مشترکان ،این مهم را وظیفه خود دانسته و در رفع آن کوشا هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17269

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.