3
برای اجرای تعمیرات بازدید دوره ای انجام می‌شود؛

آماده سازی واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی

  • کد خبر : 102402
  • 16 اردیبهشت 1402 - 22:26
آماده سازی واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی
تعمیرات بازدید دوره ای  واحد شماره دو بخاری از سوی کارکنان تعمیرات ۳ گانه مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق این نیروگاه به منظور افزایش آمادگی واحدهای سیزده گانه انجام می شود.

واحد شماره ۲ بخاری سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی در دست تعمیرات قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، بهمن غنوی، معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی در تشریح این خبر گفت: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی  به ویژه عبور موفق از پیک تابستان در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه ریزی های انجام شده، ۱۷ فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدیدهای دوره ای در ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام می شود که هم اکنون واحد شماره ۲  بخاری سیکل ترکیبی، برای اجرای تعمیرات بازدید دوره ای از مدار تولید، خارج شده است.

غنوی تصریح کرد: همچنین بازدید  تجهیزات جانبی توربین و ژنراتور به همراه والو های اصلی، انجام تست های غیرمخرب بر روی پره های متحرک ردیف آخر توربین، بازدید از الکترو موتورها، پمپ ها و فن های ۶/۶ کیلو ولت و ۴۰۰ولت، بازدید از ترانسفورماتورها و استارتر ها، بازدید و سرویس تجهیزات مسیر رفت و برگشت برج خنک کننده اصلی و تمامی تست های  لازم بر روی تجهیزات و قطعات نیز از سوی متخصصان تعمیرات نیروگاه انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: بازدید،سرویس وکالیبراسیون تجهیزات ابزاردقیقی توربین و برج خنک کننده، بازدید تابلوهای الکتریکی و ابزاردقیقی، سرویس وکالیبراسیون تجهیزات ابزاردقیقی بویلر های  شماره ۳و۴ ، نوسازی سیستم های اینورتر، تعویض بلبرینگ الکتروموتورهای ۴۰۰ولت و…، هم از سوی متخصصان نیروگاه سیکل ترکیبی انجام می شود.

 

 

نیروگاهیان

گفتنی است؛ تعمیرات بازدید دوره ای  واحد شماره دو بخاری از سوی کارکنان تعمیرات ۳ گانه مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق این نیروگاه به منظور افزایش آمادگی واحدهای سیزده گانه انجام می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=102402
  • نویسنده : سید محمد احمدی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.