5

آمادگی سیستم سوخت‌رسانی نیروگاه شهید رجایی قزوین برای فعالیت در فصل سرما

  • کد خبر : 8687
  • 29 مهر 1398 - 18:37
آمادگی سیستم سوخت‌رسانی نیروگاه شهید رجایی قزوین برای فعالیت در فصل سرما

آمادگی سیستم سوخت‌رسانی نیروگاه شهید رجایی قزوین برای فعالیت در فصل سرما سیستم سوخت‌رسانی واحدهای سیزده‌گانه نیروگاه شهید رجایی با انجام بهینه‌سازی و رفع اشکالات، با شرایط کار در فصل سرما هماهنگ شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان  به نقل از اقتصادگردان ، هر ساله به منظور مقابله با تاثیرات احتمالی سرما و یخبندان بر تجهیزات […]

آمادگی سیستم سوخت‌رسانی نیروگاه شهید رجایی قزوین برای فعالیت در فصل سرما

سیستم سوخت‌رسانی واحدهای سیزده‌گانه نیروگاه شهید رجایی با انجام بهینه‌سازی و رفع اشکالات، با شرایط کار در فصل سرما هماهنگ شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان  به نقل از اقتصادگردان ، هر ساله به منظور مقابله با تاثیرات احتمالی سرما و یخبندان بر تجهیزات سیستم سوخت‌رسانی نیروگاه، اقداماتی بر اساس فهرست آماده‌سازی زمستانه، انجام می‌شود تا با پیشگیری از محدودیت‌های ناشی از شرایط سرما و یخبندان، امکان پایداری تولید برق، در فصل سرما تداوم یابد.

بر اساس این گزارش، رفع عیب از مخزن شماره ۲ سوخت گازوییل در ایستگاه تخلیه سوخت، عایق کاری مسیرها و اتصالات در بویلرهای کمکی، پمپ‌خانه انتقال سوخت به واحدها، رفع عیب از والوهای دستی به منظور رفع نشتی‌های داخلی و جلوگیری از یخ زدگی، همچنین آماده سازی و تعمیر گرمکن‌های مربوط به مسیر انتقال سوخت مایع، اصلاح عایق‌ها و سیستم گرمایش مربوط به مسیرهای سوخت رسانی، بخشی از فعالیت‌های متخصصان معاونت تولید نیروگاه با هدف مقابله با شرایط سرما بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8687

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.