3

آمادگی کامل نیروهای آبفا در برابر سیل سیستان و بلوچستان/تمهیدات لازم برای مقابله با بحران اتخاذ شد

  • کد خبر : 82187
  • 04 مرداد 1401 - 21:38
آمادگی کامل نیروهای آبفا در برابر سیل سیستان و بلوچستان/تمهیدات لازم برای مقابله با بحران اتخاذ شد
"علیرضا قاسمی" با اعلام این خبر بیان کرد: در پی هشدار سطح قرمز اداره‌ کل هواشناسی استان نسبت به بارش‌های فوق‌سنگین و احتمال وقوع سیل در ۱۹ شهرستان استان، بلافاصله جلسه مدیریت بحران برگزار و تمهیدات لازم جهت مقابله با بحران احتمالی اتخاذ شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از آمادگی اکیپ‌های عملیاتی آبفا و پیمانکاران بخش خصوصی با تجهیزات کامل و حضور معاونان، مدیران و کارشناسان حوزه آب و فاضلاب در شهرهای حادثه‌خیز استان تا پایان بحران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،  “علیرضا قاسمی” با اعلام این خبر بیان کرد: در پی هشدار سطح قرمز اداره‌ کل هواشناسی استان نسبت به بارش‌های فوق‌سنگین و احتمال وقوع سیل در ۱۹ شهرستان استان، بلافاصله جلسه مدیریت بحران برگزار و تمهیدات لازم جهت مقابله با بحران احتمالی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه این شرکت آمادگی کامل برای مقابله با سیل، خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل را دارد، افزود: تمامی معاونان به همراه مدیران زیرمجموعه و کارشناسان حوزه آب و فاضلاب تا پایان بحران در شهرهای حادثه‌خیز حضور دارند و از نزدیک شرایط را رصد می‌کنند.

 

 

نیروگاهیان

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌ها با حداکثر توان استفاده شده است، افزود: علاوه بر نیروها و اکیپ‌های عملیاتی آبفا، از ظرفیت پیمانکاران بخش خصوصی با تجهیزات کامل نیز برای مقابله با بحران استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد: تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات لازم از جمله پمپ، لوله و اتصالات برای کاهش و مهار خطرات و خسارات ناشی از سیل در مناطق مختلف استان مستقر شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=82187
  • نویسنده : نازنین کاوه بیرجندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.