2

آمادگی کامل نیروگاه‌های حرارتی برای تامین برق پایدار تابستان/ انجام ۱۰۳ هزار مگاوات برنامه تعمیرات و آماده‌سازی در نیروگاه‌ها

  • کد خبر : 133036
  • 19 خرداد 1403 - 17:24
آمادگی کامل نیروگاه‌های حرارتی برای تامین برق پایدار تابستان/ انجام ۱۰۳ هزار مگاوات برنامه تعمیرات و آماده‌سازی در نیروگاه‌ها
معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: با اتمام برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور این واحدها با توان حداکثری آماده تولید انرژی مورد نیاز مشترکان برای پیک مصرف برق ۱۴۰۳ خواهند بود.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق حرارتی، معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: با اتمام برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور این واحدها با توان حداکثری آماده تولید انرژی مورد نیاز مشترکان برای پیک مصرف برق ۱۴۰۳ خواهند بود.

محمد رمضانی در جریان بازدید از روند آماده‌سازی واحدهای نیروگاه بندرعباس برای تامین برق پایدار در پیک تابستان امسال با بیان این مطلب، افزود: از مهرماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۱۰۳ هزار مگاوات برنامه تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال اجرایی شده است که با اتمام این اقدامات ضمن ثبت رکورد جدیدی در زمینه تعمیرات واحدهای تولید برق حرارتی، شاهد آمادگی حداکثری نیروگاه‌های کشور برای تامین انرژی روزهای گرم امسال خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در طی دو سال اخیر ضریب آمادگی تولید برق نیروگاه‌های حرارتی کشور از مرز ۹۸ درصد عبور کرده است، گفت: دست‌یابی به این رقم در حالی است که میانگین آمادگی نیروگاه‌های جهان در حدود ۹۵ درصد است. با تلاش تمامی پرسنل نیروگاه‌های کشور در تلاشیم تا این مهم در سال جاری نیز محقق و برق مطمئنی در اختیار مشترکان قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133036

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.