2

آژانس بین المللی انرژی اتمی دستگاه تشخیص سریع کرونا به ایران ارسال می‌کند

  • کد خبر : 20614
  • 15 فروردین 1399 - 3:01
آژانس بین المللی انرژی اتمی دستگاه تشخیص سریع کرونا به ایران ارسال می‌کند

آژانس بین المللی انرژی اتمی دستگاه تشخیص سریع کرونا به ایران ارسال می‌کند سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: با رایزنی‌های به عمل آمده، آژانس به زودی دو دستگاه تشخیص سریع کرونا به ایران ارسال می‌کند. بیشتر بخوانید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ۴۰ کشور جهان کمک‌های پزشکی ارسال […]

آژانس بین المللی انرژی اتمی دستگاه تشخیص سریع کرونا به ایران ارسال می‌کند
سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: با رایزنی‌های به عمل آمده، آژانس به زودی دو دستگاه تشخیص سریع کرونا به ایران ارسال می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) ،«کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، اعلام کرد: با رایزنی های به عمل آمده، آژانس بین المللی انرژی اتمی به زودی دو دستگاه تشخیص سریع کرونا (RT-PCR ) به ایران ارسال می کند. دستگاه هایی که آژانس ارسال می کند جزء بهترین دستگاه های تشخیص بیماری کرونا هستند. بنابراین می توان از این دستگاه ها در بیمارستان های مجهز ایران استفاده نمود.

غریب آبادی افزود: به همراه این دو دستگاه، تجهیزات حفاظت شخصی کاربران دستگاه، تجهیزات مربوط به راه اندازی و ارتقاء و کالیبره کردن و کیت های مخصوص تشخیص که از سه تکنیک استفاده می کنند نیز ارسال می شود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20614

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.