5

آگهی شناسایی و ارزیابی کیفی پیمانکاران به منظور احداث پست برق ۶۳ به ۶/۶ کیلوولت (AIS) خط نورد گرم شماره ۲ و تونل انتقال برق بصورت EPC

  • کد خبر : 29349
  • 31 تیر 1399 - 13:15
آگهی شناسایی و ارزیابی کیفی پیمانکاران به منظور احداث پست برق ۶۳ به ۶/۶ کیلوولت (AIS) خط نورد گرم شماره ۲ و تونل انتقال برق بصورت EPC
از کلیه شرکتهای توانمند و متخصص در زمینه موضوع فراخوان دعوت می گردد چنانچه حائز شرایط اولیه ورود به ارزیابی می باشد نسبت به تکمیل فرمهای ارزیابی کیفی و ارائه مدارک و مستندات مربوطه تا تاریخ ذکر شده اقدام و جهت شرکت در مناقصه اعلام آمادگی نمایند.

شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد احداث پست ۶۳ به ۶/۶ کیلوولت خط نورد گرم شماره ۲ و تونل انتقال برق را بصورت EPC ازطریق شناسایی و ارزیابی پیمانکاران به شرکت یا شرکتهای توانمند واجد شرایط واگذار نماید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد احداث پست ۶۳ به ۶/۶ کیلوولت خط نورد گرم شماره ۲ و تونل انتقال برق را بصورت EPC ازطریق شناسایی و ارزیابی پیمانکاران به شرکت یا شرکتهای توانمند واجد شرایط واگذار نماید.
لذا از کلیه شرکتهای توانمند و متخصص در زمینه موضوع فراخوان دعوت می گردد چنانچه حائز شرایط اولیه ورود به ارزیابی می باشد نسبت به تکمیل فرمهای ارزیابی کیفی و ارائه مدارک و مستندات مربوطه تا تاریخ ذکر شده اقدام و جهت شرکت در مناقصه اعلام آمادگی نمایند.

*حداقل شرایط لازم جهت ورود به ارزیابی و شناسایی مناقصه گران:

۱- ارائه گواهی و نامه رسمی از بانک معتبر در خصوص تامین ضمانت نامه بانکی به مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۲- داشتن رتبه حداقل ۳ نیرو از سازمان برنامه و بودجه
۳-داشتن تجربه طراحی و احداث پست های برق صنعتی ۶۳ کیلو ولت و بالاتر
۴- دارای تائید صلاحیت ایمنی از اداره کار

*توضیح : ارائه مدارک و مستندات فوق شرط لازم جهت ورود به مرحله ارزیابی کیفی مناقصه گران می­باشد و عدم ارائه هر کدام از موارد مذکور منجر به خروج از سیکل ارزیابی خواهد شد.

نحوه دریافت فرم های ارزیابی کیفی و ارسال مدارک :
فرم ارزیابی کیفی را دانلود نموده و به همراه کلیه مدارک لازم طی مرحله زیر ارسال شود:
آماده نمودن فایل مورد نظر در قالب CD با فرمت PDF و ارسال آن به دفتر مدیریت شرکت مهندسی فولاد مبارکه به آدرس.اصفهان خیابان سعادت آباد-خیابان ملاصدرا-کوچه شهید سرابچی(۱۴)
*کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز را حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۵/۱۵ ارسال نمائید. لازم به ذکر است اعلام آمادگی به صورت رسمی توسط نامه مشخص گردد.
* ارائه مدارک و سوابق هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد .
در صورت نیاز به اطلاعات بازرگانی با شماره تلفن ۳۶۲۸۷۶۲۲ داخلی ۱۸۷۴ آقای جواد نظری و اطلاعات فنی با آقای محمودی شماره داخلی ۱۸۷۷ تماس حاصل فرمائید.

فرم ارزیابی کیفی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29349

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.