5

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران برگزار شد

  • کد خبر : 28742
  • 21 تیر 1399 - 15:43
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران برگزار شد
در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مهندس خوش خلق مدیر عامل سابق شرکت برق منطقه ای تهران و مهندس قسمت سرپرست این شرکت طی چهار ماه گذشته، حکم انتصاب مهند س کردی به عنوان مدیر­عامل جدید این شرکت توسط مقام عالی وزارت نیرو به وی اعطا شد.

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با رعایت تمامی شیوه نامه­ های ابلاغی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، صبح امروز با حضور رضا اردکانیان” وزیر نیرو، “محمدحسن متولی‌زاده” مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق و معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت توانیر، “آرش کردی” مدیر عامل جدید، غلامرضا خوش خلق مدیر عامل سابق و معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای تهران و نیز مدیران عامل شرکت های توزیع منطقه درسالن همایش­ های ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری برق منطقه‌ای تهران (تابش)، در بخش دیگر این مراسم ” مهندس آرش کردی” مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران طی سخنانی ضمن تشکر از حضور مقام عالی وزارت، مدیران ارشد صنعت برق و حاضران در مراسم با ابراز امیدواری برای بهره گیری از تجربه بزرگان این صنعت، از برگزاری نشست‌های کارشناسی در آینده نزدیک با محوریت ۳۷ برنامه کلان مدیریتی برای برق تهران خبرداد و پشتوانه اجرای این برنامه را که براساس واقعیت های میدانی بنا نهاده شده، همراهی همه همکاران خدوم برق منطقه ای تهران دانست و اظهار داشت: بسیار امیدوارم به این اهداف برسیم و همه باید این احساس را باور کنند که قطعا در مسیر پیشرفت قرار داریم و پتانسیل ها و ظرفیت های نیروی انسانی ضامن اجرای برنامه های یاد شده هستند.

وی در ادامه با اشاره به طرح ریزی برنامه جامع سازمانی و اجرای آن در شرکت برق منطقه ای تهران افزود: در این مسیر از همه ذینفعان و ذیربطان در شرکت توانیر و همه همکاران انتظار همکاری و همراهی دارم.

نیروگاهیان

مهندس کردی در پایان با اشاره به اینکه تجربیات کسب شده در گذشته مدیریتی خود را به عنوان پشتوانه انجام اقدامات و کارهای موثرتر در برق منطقه ای تهران تلقی می کنم به سخنان خود پایان داد.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مهندس خوش خلق مدیر عامل سابق شرکت برق منطقه ای تهران و مهندس قسمت سرپرست این شرکت طی چهار ماه گذشته، حکم انتصاب مهند س کردی به عنوان مدیر­عامل جدید این شرکت توسط مقام عالی وزارت نیرو به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28742

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.