2

آیین رونمایی از برنامه‌های بهره‌وری وزارت نیرو و امضای تفاهم‌نامه

  • کد خبر : 125326
  • 24 اسفند 1402 - 10:03
آیین رونمایی از برنامه‌های بهره‌وری وزارت نیرو و امضای تفاهم‌نامه
آیین رونمایی از برنامه‌های بهره‌وری وزارت نیرو و امضاء تفاهم‌نامه برگزاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه آب امروز چهارشنبه (مورخ ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲) بین وزارت نیرو، سازمان ملی بهره‌وری ایران و معاونت علمی

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، آیین رونمایی از برنامه‌های بهره‌وری وزارت نیرو و امضاء تفاهم‌نامه برگزاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه آب امروز چهارشنبه (مورخ ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲) بین وزارت نیرو، سازمان ملی بهره‌وری ایران و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حضور “مریم کارگرنجفی” معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو، “میرسامان پیشوایی” رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و “میثم فرج‌الهی” سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، درمحل حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار شد.

این تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین وزارت نیرو، سازمان ملی بهره‌وری و معاونت علمی، با موضوع «هم‌افزایی سازمانی، توسعه جریان نوآوری بهره‌ور و ارتقای بهره‌وری در بخش آب با استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در توسعه فناوری، نوآوری، حکمرانی صحیح و اقتصاد دانش‌بنیان‌» امضا شد.

برنامه‌ریزی جهت ارتقا بهره‌وری حوزه آب با استفاده از راه‌حل‌های فناورانه و نوآورانه کوتاه‌مدت و بلندمدت برای بهینه‌سازی زنجیره تأمین، انتقال و مصرف آب در قالب رویداد ملی نوآوری بهره‌ور حوزه آب، تعیین رویکردها و شاخص‌های بهره‌وری فیزیکی، بهره‌وری اقتصادی و بهره‌وری اجتماعی- زیست‌محیطی، بازنگری، پایش و هوشمندسازی سیاست‌ها و راهبردها و تدوین و اجرای حکمرانی صحیح حوزه آب و ترویج و فرهنگ‌سازی در زمینه بهره‌وری آب از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125326

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.