4

ابلاغ مصوبه تهاتر مطالبات و بدهی‌های شرکت‌های دولتی بخش برق با دولت توسط جهانگیری

  • کد خبر : 32920
  • 05 مهر 1399 - 20:37
ابلاغ مصوبه تهاتر مطالبات و بدهی‌های شرکت‌های دولتی بخش برق با دولت توسط جهانگیری
در جلسه مورخ 2 مهر 1399 هیئت وزیران، پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی درخصوص تهاتر مطالبات و بدهی‌های تعدادی از شرکت‌های دولتی بخش برق وزارت نیرو با دولت، به تصویب رسید.

معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تهاتر مطالبات و بدهی‌های تعدادی از شرکت‌های دولتی بخش برق وزارت نیرو با دولت را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تسنیم،در جلسه مورخ ۲ مهر ۱۳۹۹ هیئت وزیران، پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی درخصوص تهاتر مطالبات و بدهی‌های تعدادی از شرکت‌های دولتی بخش برق وزارت نیرو با دولت، به تصویب رسید.

بر این اساس، مطالبات شرکت‌‌های دولتی ذی‌ربط بخش برق وزارت نیرو از دولت بابت مابه التفاوت قیمت تکلیفی و قیمت تمام شده فروش هر کیلو وات ساعت برق مورد تایید سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی در رسیدگی به صورت‌های مالی همان سال، با بدهی شرکت‌های مذکور‌ به دولت (خزانه‌داری کل کشور) بابت طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به بهره‌برداری رسیده بخش برق وزارت نیرو به ‌صورت جمعی- خرجی به مبلغ ۶۴۹ر۱۹ میلیارد و ۴۱۸ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۱۳۳ ریال تسویه و سرمایه شرکت‌های مذکور معادل بدهی تسویه شده ناشی از اجرای این حکم افزایش می‌یابد.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=32920

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.