3

اتصال برق باعث وقوع پنج حادثه آتش‌سوزی در اهواز شد

  • کد خبر : 25507
  • 01 خرداد 1399 - 17:06
اتصال برق باعث وقوع پنج حادثه آتش‌سوزی در اهواز شد
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و افزایش پیک بالای آتش سوزی و اتصال برق در این فصل از شهروندان تقاضا می شود با رعایت نکات ایمنی به کاهش بروز حوادث کمک کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: پنج عملیات مهار آتش در واحدهای مسکونی ناشی از اتصال برق در ۲۴ ساعت گذشته توسط آتش نشانان این سازمان در اهواز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: نخستین حادثه آتش سوزی مسکونی در منطقه کیانپارس اهواز در خیابان الهام به دلیل اتصال برق رخ داد که آتش نشانان از ایستگاه ۳۳ اهواز با استفاده ازتجهیزات لازم شعله‌های آتش را مهار کردند.

وی گفت: دومین حادثه آتش سوزی مسکونی در منطقه عین ۲ اهواز اتفاق افتاد که ۲ دستگاه خودروی مهار آتش و امداد و نجات از ایستگاه ۲۲ به محل حادثه اعزام شدند.

قنبری افزود: ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند، دلیل وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان اتصال برق یخچال گزارش شد.

نیروگاهیان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد:حادثه دیگر در منطقه گلستان اهواز در یک طبقه مجتمع مسکونی رخ داد که آتش نشانان ایستگاه ۷۷ برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: گسترش آتش سوزی به اندازه‌ای بود که اهالی مجتمع خارج شدند تا آتش مهار شد.

قنبری بیان کرد: چهارمین حادثه آتش سوزی، در یک منزل مسکونی در منطقه کیانپارس اهواز خیابان پهلوان شرقی بر اثر اتصال برق رخ داد که آتش نشانان ایستگاه ۳۳ با استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش را مهار کردند و از سرایت آن جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: پنجمین حادثه آتش سوزی درمنطقه سپیدار اهواز رخ داد که ۲ دستگاه خودرو مهار آتش و امداد و نجات از ایستگاه ۶۶ به محل حادثه اعزام شد.

قنبری افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق و گاز ساختمان ،شعله‌های آتش را مهار کردند.دلیلآتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق اعلام شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و افزایش پیک بالای آتش سوزی و اتصال برق در این فصل از شهروندان تقاضا می شود با رعایت نکات ایمنی به کاهش بروز حوادث کمک کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25507

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.