2

اتصال دو واحد نیروگاه کارون سه به شبکه سراسری برق

  • کد خبر : 19549
  • 23 اسفند 1398 - 21:29
اتصال دو واحد نیروگاه کارون سه به شبکه سراسری برق

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳ از تعمیر واحد دو نیروگاه کارون سه و اتصال آن به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.   بیشتر بخوانید خودراه اندازیِ موفقِ نیروگاه کارون۳ نگرانی از کاهش ورودی آب به سدهای خوزستان نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش […]

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳ از تعمیر واحد دو نیروگاه کارون سه و اتصال آن به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، حمید صالحی با بیان این که در یک برنامه زمانبدی شده واحد ۲ نیروگاه کارون۳ با هماهنگی دیسپاچینگ ملی برای انجام بازرسی سالیانه از مدار خارج شد، گفت: بازرسی از تمامی تجهیزات مربوطه دربخش ابزاردقیق، تست سیستم اطفای حریق ژنراتور، ترانس های قدرت، سیستم کنترل شامل فانکشن تست و سیگنال چک صورت گرفت .

وی افزود: در بخش مکانیک، اصلاح طرح سیستم آب بندی سیلندر و پیستون نیدل والوهای شیر پروانه ای، تصفیه روغن سامپ تجهیزات، انجام تست های غیر مخرب روی رانر و دیسک شیر پروانه ای، تست عملکرد دریچه های بدنه سد نیز انجام شد.

وی تصریح کرد: بازرسی های تجهیزات اصلی وجانبی الکتریکی، تعویض ویج مربوط به ۱۲ شیار سرفاز خروجی ژنراتور واحد ۲، بازرسی و ترمیم نقاط آسیب دیده ژنراتور مذکور و تست های الکتریکال ترانس های قدرت، ژنراتور و بریکر اصلی آن انجام و طبق برنامه زمان بندی، به شبکه سراسری متصل شد.

سد و نیروگاه کارون۳ واقع در شهرستان ایذه با هشت واحد ۲۵۰ مگاواتی و توان تولیدی ۲ هزار مگاوات انرژی، یکی از مهم ترین نیروگاه های برق آبی کشور محسوب می شود که نقش اساسی و مهمی را در جبران فرکانس و تنظیم ولتاژ شبکه کشور به عهده دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19549

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.