1

اتصال سیم‌ها، منزل مسکونی را در مهاباد طعمه حریق کرد

  • کد خبر : 25891
  • 07 خرداد 1399 - 11:44
اتصال سیم‌ها، منزل مسکونی را در مهاباد طعمه حریق کرد
رحمان احمدی روز چهارشنبه افزود: این حادثه در بهارخواب واقع در طبقه سوم یک واحد منزل مسکونی روی داد و پس از اطلاع، بلافاصله ماموران ایستگاه آتش‌نشانی میدان استقلال به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی که بر اثر اتصال سیم برق روی داده بود، با حضور به موقع ماموران مهار و از سرایت آن به واحدهای دیگر جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار ایرنا،رحمان احمدی روز چهارشنبه افزود: این حادثه در بهارخواب واقع در طبقه سوم یک واحد منزل مسکونی روی داد و پس از اطلاع، بلافاصله ماموران ایستگاه آتش‌نشانی میدان استقلال به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: سه نفر از ماموران با استفاده از تجهیزات لازم توانستند ضمن مهار آتش و ایمنی‌سازی محیط از سرایت آتش به دیگر واحدها و حوادث دیگر جلوگیری کنند.

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه این حادثه با حضور به‌موقع ماموران آتش‌نشانی تلفات جانی نداشت، اظهار کرد: با این وجود وسایل منزل بر اثر این آتش‌سوزی از بین رفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد علت این آتش‌سوزی را اتصال سیم برق دانست و از شهروندان خواست به محض خروج از منزل تمامی وسایل برقی به جز یخچال را از پریز برق بیرون بکشند تا احتمال آتش‌سوزی کمتر شود.

«احمدی» همچنین به خانواده‌ها توصیه کرد که در هنگام رفتن به مسافرت در ایام تعطیلات شیر اصلی گاز را نیز قطع کنند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

این سازمان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰ مورد مورد آتش سوزی در مهاباد ثبت و مهار شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25891

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.