2

اتصال سیم موجب حریق محدود در مجتمع تجاری «سیتی‌سنتر» بندرعباس

  • کد خبر : 22393
  • 01 اردیبهشت 1399 - 21:22
اتصال سیم موجب حریق محدود در مجتمع تجاری «سیتی‌سنتر» بندرعباس

حریق محدودی ناشی از اتصالی سیم برق در مجتمع سیتی‌سنتر بندرعباس موجب دودگرفتگی شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرآتش‌یار حسن امینی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس اظهار کرد: ساعت ۱۱و چهاردقیقه روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه طی تماس با مرکز ۱۲۵، آتش سوزی واقع در مجتمع […]

حریق محدودی ناشی از اتصالی سیم برق در مجتمع سیتی‌سنتر بندرعباس موجب دودگرفتگی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرآتش‌یار حسن امینی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس اظهار کرد: ساعت ۱۱و چهاردقیقه روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه طی تماس با مرکز ۱۲۵، آتش سوزی واقع در مجتمع تجاری واقع در میدان ۱۷ شهریور اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حوزه استحفاظی ایستگاه‌ها، تیم عملیاتی آتش نشانان از ایستگاه شماره ۶ به محل اعزام و قبل از مدت زمان ۲ دقیقه به محل حریق رسیدند.

نیروگاهیان

امینی افزود: این حریق در حالی رخ داد که طی اظهارات پرسنل اداره برق در ایام تعطیلی بازار، مقداری از کابل های پست برق بیرون از مجتمع دزدیده شده بود که باعث اتصالی برق جعبه فیوزهای متصل به هم تعداد ۴ واحد تجاری در طبقه سوم این مجتمع شد و مقدمات آتش سوزی را فراهم کرده بود.

در زمان رسیدن اکیپ عملیاتی آتش نشانان، حریق توسط پرسنل مجتمع به‌وسیله خاموش‌کننده دستی اطفا شده بود و آتش نشانان عملیات ایمن‌سازی محل، تخلیه دود و بررسی علل حریق را به انجام رسانده و همچنین نکات ایمنی را به مدیریت مجمتع یادآوری کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22393

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.