6

اتصال واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری

  • کد خبر : 20740
  • 15 فروردین 1399 - 20:18
اتصال واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری

سرپرست معاونت تولید نیروگاه رامین اهواز گفت: واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ این نیروگاه مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا جدیدیان سرپرست معاونت تولید نیروگاه رامین اهواز گفت: پایداری واحد‌های تولید برق نیروگاه رامین نقش مهمی در […]

سرپرست معاونت تولید نیروگاه رامین اهواز گفت: واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ این نیروگاه مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا جدیدیان سرپرست معاونت تولید نیروگاه رامین اهواز گفت: پایداری واحد‌های تولید برق نیروگاه رامین نقش مهمی در تامین آسایش مردم و صنایع بویژه در شرایط فعلی که کشورمان درگیر ویروس کرونا است، دارد و ما نیز همه تلاش و عزم خود را به منظور تحقق این رسالت مهم به کار گرفته ایم.

او افزود: واحد شماره ۶ نیروگاه رامین را بدیل رفع تعدادی از مشکلات فنی و محدودیت‌های تولید برق از مدار خارج نمودیم و با تلاش کارکنان و پس از ۴۸ ساعت توانستیم با رفع این چالش‌ها مجددا آن را به شبکه سراسری برق کشور متصل کنیم.

جدیدیان رفع نشتی‌های بویلر و شست و شوی ایرهیتر این واحد را مهم ترین اقدام در جهت بهبود روند بهره برداری از این واحد عنوان نمود.

 

نیروگاهیان

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و ظرفیت ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی درتامین برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت شبکه سراسری ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20740

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.