7

اتمام عملیات دمونتاژ نیروگاه سد شهید عباسپور

  • کد خبر : 7991
  • 17 مهر 1398 - 15:21
اتمام عملیات دمونتاژ نیروگاه سد شهید عباسپور

اتمام عملیات دمونتاژ نیروگاه سد شهید عباسپور مدیر پروژه بهینه سازی نیروگاه اول سد شهید عباسپور: عملیات دمونتاژ واحد شماره ۳ این نیروگاه، جهت بهینه سازی نیروگاه به اتمام رسید. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، علی رحیمی گفت: عملیات دمونتاژ قطعات این واحد شامل کلیه تجهیزات […]

اتمام عملیات دمونتاژ نیروگاه سد شهید عباسپور

مدیر پروژه بهینه سازی نیروگاه اول سد شهید عباسپور: عملیات دمونتاژ واحد شماره ۳ این نیروگاه، جهت بهینه سازی نیروگاه به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، علی رحیمی گفت: عملیات دمونتاژ قطعات این واحد شامل کلیه تجهیزات و قطعات مکانیکی، الکتریکی و ابزاردقیق پس از یک ماه و نیم پایان یافت.
وی افزود: دمونتاژ رانر (چرخ توربین) به همراه شفت مربوطه به وزن تقریبی ۱۲۵ تن، آخرین فرآیند در دمونتاژ واحد شماره ۳ این نیروگاه بود که توسط کارکنان متخصص شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان، طبق برنامه زمان بندی مصوب با موفقیت به اتمام رسید.
رحیمی اصل ظهار داشت: تعمیرات اساسی این واحد نیروگاهی در سال ۷۷ انجام شده که پس از ۲۱ سال بهره برداری از این واحد مجدداً تمامی قطعات دمونتاژ و از محل خود خارج و برای کار‌های تعمیراتی و اصلاحی و یا بهینه سازی در طبقه اصلی نیروگاه و بر روی ساپورت‌های مخصوص خود در سالن نیروگاه استقرار یافته اند.
وی با اشاره به حجم بالای کار و تسریع در عملیات بهینه سازی جهت کاهش زمان و تحویل به موقع واحد فوق تصریح کرد: تمامی طراحی‌ها و ساخت قطعات معیوب از قبل پیش بینی و انجام شده و بعضی از قطعات که نیاز به تعمیر داشته اند در حال تعمیر بوده و با توجه به تجربه بهینه سازی واحد شماره ۴ این نیروگاه به شرکت‌های تخصصی داخلی ارسال شده اند که این روند عملیات فوق را کوتاهتر و روان‌تر خواهد کرد.
عملیات بهینه سازی واحد شماره ۳ نیروگاه اول سد شهید عباسپور به کارفرمایی سازمان آب و برق خوزستان و با هماهنگی‌های بعمل آمده با معاونت توسعه و بهره برداری نیروگاه‌ها در حال اجراست.
سد و نیروگاه شهید عباسپور در ۵۵ کیلومتری شمال شهر مسجد سلیمان بر روی رودخانه کارون قرار دارد. نیروگاه سد شهید عباسپور دارای ۸ واحد ۲۵۰ مگاواتی است که توان نامی آن ۲۰۰۰ مگاوات است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7991

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.