3
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو عنوان کرد:

اتمام مشکلات آب شرب روستایی در آذربایجان‌غربی با تکمیل طرح جهاد آبرسانی

  • کد خبر : 77495
  • 31 اردیبهشت 1401 - 23:56
اتمام مشکلات آب شرب روستایی در آذربایجان‌غربی با تکمیل طرح جهاد آبرسانی
"احمد حیدری" با اشاره به سفر دوم خود همراه با سفر رییس جمهور به استان افزود: امید است این سفر موجبات خیر و برکت را برای استان فراهم کند و خوشبختانه برنامه‌ریزی بسیار جامع و مدون در راستای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام استان انجام شد.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو گفت: با تکمیل طرح جهاد آبرسانی در ۷۰۰ روستای آذربایجان غربی، مشکلات آب شرب روستایی در این استان به برکت جمهوری اسلامی به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “احمد حیدری” با اشاره به سفر دوم خود همراه با سفر رییس جمهور به استان افزود: امید است این سفر موجبات خیر و برکت را برای استان فراهم کند و خوشبختانه برنامه‌ریزی بسیار جامع و مدون در راستای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام استان انجام شد.
حیدری یادآور شد: جهاد آبرسانی در کشور در بخش آب روستایی با برنامه‌ریزی برای آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا آغاز گردیده که اعتبار مشخصی برای هر استان نیز درنظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: سهم استان آذربایجان‌غربی در طرح اولیه ۳۵۴ روستا و ۴۰۴ روستا نیز در طرح ثانویه بوده که آبرسانی طی ۳۰ ماه انجام خواهد شد و تاکنون نیز ۱۲ روستا کاملا به اتمام رسیده است. معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو تصریح کرد: اعتبارات لازم برای این طرح نیز تخصیص یافته و مرحله اول و دوم نیز برای پیمانکاران واریز شده و خوشبختانه مدیران استانی نیز همکاری بسیار خوبی در این راستا دارند.
وی ادامه داد: با تکمیل طرح جهاد آبرسانی در این ۷۰۰ روستا بحث مشکلات آب شرب روستایی در آذربایجان غربی به برکت جمهوری اسلامی به پایان می‌رسد.

 

 

نیروگاهیان

احمدی گفت: خوشبختانه استان آذربایجان‌غربی جزو استان‌های رتبه‌دار و خوش‌کار در امر مدیران بوده و به نظر بنده جزو پنج استان برتر کشور در این زمینه به شمار می‌رود.
وی با اشاره به میزان بارندگی مناسب طی سال جاری خاطرنشان کرد: به تمامی مدیران استانی تاکید شده که از قطره قطره این نعمت الهی به درستی استفاده شود.
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو افزود: خوشبختانه زمستان بدون قطعی برق را در سال ۱۴۰۰ سپری کردیم و امید است با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها از سوی مسئولان و مردم امسال شاهد تابستانی بدون قطعی برق باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=77495
  • نویسنده : توحید عباسپور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.