2

اجرای طرح ” کاهش پیک تابستانی ” جهت تامین برق پایدار

  • کد خبر : 25639
  • 03 خرداد 1399 - 17:26
اجرای طرح ” کاهش پیک تابستانی ” جهت تامین برق پایدار
حسین قدیمی با بيان اهداف اجراي "طرح پاداش همكاري" اظهار كرد : شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل با هدف مديريت مصرف برق ، كاهش پيك مصرفي ، پايداري شبكه و همچنين جلوگيري از خاموشي هاي احتمالي پرداخت پاداش همكاري پيك تابستان به مشتركان برق را در دستور كار قرار داده است .

طرح کاهش پیک تابستانی جهت تامین برق پایدار و بهره مندی مشترکان همکار از طرح « پاداش همکاری» در شرکت توزیع برق استان اردبیل اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، حسین قدیمی با اشاره به موفقیت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در اجرای طرح کاهش پیک و کسب رتبه چهارم کشوری از ۳۹ شرکت با عملکرد ۱۲۷ درصد و تخصیص پاداش ۱۵ میلیارد ریالی به حساب مشترکان همکار در سال گذشته خبر داد .
وی با بیان اهداف اجرای “طرح پاداش همکاری” اظهار کرد : شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با هدف مدیریت مصرف برق ، کاهش پیک مصرفی ، پایداری شبکه و همچنین جلوگیری از خاموشی های احتمالی پرداخت پاداش همکاری پیک تابستان به مشترکان برق را در دستور کار قرار داده است .

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه همکاری با ۱۵۸ مشترک در بازه زمانی ۱۵ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری در سال ۱۳۹۹ به بیش از سه برابر افزایش یابد.
قدیمی در ادامه افزود : مشترکانی که در بازده زمانی فوق و در ساعات پیک مصرف برق اقدام به کاهش مصرف نموده اند ، مشمول پرداخت پاداش شده اند .
وی بیشترین میزان مشارکت را در مدت پیک بار بخش صنعتی عنوان کرد و گفت : از مجموع اشتراک های همکاری کننده ۵۰ مشترک بخش CNG بودند که تاثیر قابل توجه ای بر پیشبرد اهداف مد نظر داشتند .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از اجرای طرح « کاهش پیک استان » در سال جاری خبر داد و گفت : در راستای اجرای ضوابط اجرایی و پیک سال ۱۳۹۹ و بهره مندی و به حداقل رساندن خاموشی های احتمالی تفاهم نامه همکاری با مشرکان به صورت جدی در دستور کارشرکت توزیع برق استان اردبیل قراردارد .
حسین قدیمی از همکاری جدی و صمیمانه مشترکان استان در این خصوص خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت مردم فهیم استان در سالجاری شاهد بروز خاموشی نباشیم .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25639

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.