4

اجرای آزمایشی طرح انتقال اضطراری آب از آب‌شیرین‌کن به بندرعباس

  • کد خبر : 26354
  • 15 خرداد 1399 - 12:36
اجرای آزمایشی طرح انتقال اضطراری آب از آب‌شیرین‌کن به بندرعباس
"امین قصمی" گفت: در پی انجام اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و به منظور جلوگیری از توقف تولید آب‌شیرین‌کن در این مدت، مانور انتقال آب از آب‌شیرین‌کن بندرعباس به شهرک‌های واقع در غرب بندرعباس، روستاهای مسیر و محله‌های شمالی و غربی شهر بندرعباس با موفقیت انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از انجام موفقیت آمیز مانور انتقال آب از آب‌شیرین‌کن ۱۰۰ هزار متر مکعبی به بندرعباس از خط اضطراری آبفا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “امین قصمی” گفت: در پی انجام اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و به منظور جلوگیری از توقف تولید آب‌شیرین‌کن در این مدت، مانور انتقال آب از آب‌شیرین‌کن بندرعباس به شهرک‌های واقع در غرب بندرعباس، روستاهای مسیر و محله‌های شمالی و غربی شهر بندرعباس با موفقیت انجام شد.
وی با بیان اینکه ظرفیت فعلی تولید آب‌شیرین‌کن بندرعباس ۴۰ هزار متر مکعب در شبانه روز است، افزود: خط انتقال آب از آب‌شیرین‌کن به طول ۳۳ کیلومتر در حال اجراست که با تکمیل آن و افزایش ظرفیت آب شیرین‌کن، بخشی از نیاز آبی بندرعباس از این محل تامین خواهد شد.

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در کنار خط مذکور، یک خط انتقال ۹۰۰ میلی‌متری دیگر نیز وجود دارد که به عنوان خط اضطراری در زمان بحران و نیاز مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تست انتقال آب از محل آب‌شیرین‌کن نیز با موفقیت اجرا و به پایان رسید.
قصمی ابراز امیدواری کرد، امسال با افزایش ظرفیت آب‌شیرین‌کن بندرعباس و اتمام خط انتقال، بخشی از آب مورد نیاز بندرعباس از این محل تامین شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26354

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.