1

اجرای اقدامات برقی پیشگیرانه برای جلوگیری از تکرار حوادث گذشته در نواحی تهران

  • کد خبر : 59144
  • 28 شهریور 1400 - 15:45
اجرای اقدامات برقی پیشگیرانه برای جلوگیری از تکرار حوادث گذشته در نواحی تهران
به‌گفته باجلان، این اقدامات برای پيشگيري از تركيدن سركابل انجام گرفته و همگی بر اساس لیست حوادث پرتكرار سال 99 بررسی و برنامه‌ریزی شده است.

مدیر امور انتقال نیروی نواحی شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به حوادث پر تکرار سال ۹۹ و اقدامات انجام شده توسط این امور گفت: به منظور پیشگیری از تکرار حوادث گذشته و ثبت تجربیات اقدامات فراوانی از جمله بررسی و بازدید دقیق خط، نصب اسپیسر بین فازی، اصلاح یراق آلات و عایق­‌ها و نصب سیم ارت سرکابل انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “اکبر باجلان” درباره حوادث پر تکرار سال ۹۹ و اقدامات این امور اظهار کرد: به منظور پیشگیری از تکرار حوادث گذشته و ثبت تجربیات، اقدامات فراوانی مانند بازدید روی سیم و شناسایی محل اتصالی‌های دو فاز خطوط ری شمالی- چرمشهر، قرچک-چرمشهر- سیار قرچک، نصب اسپیسر بین فازی در اسپن‌های مذکور، بررسی و بازدید دقیق خط تازه‌احداث ورامین ۴۰۰- ورامین ۶۳، شناسایی محل حوادث پر تکرار خط و تعویض مقره‌های آسیب دیده با نوع آنتی فوگ و اصلاح یراق آلات و تعدادی از عایق‌های خط ری گازی- نصیرآباد- بهارستان جهت کاهش حوادث برخورد پرندگان انجام شده است.

 

نیروگاهیان

وی در همین زمینه اضافه کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در مورد پیشگیری از تکرار حوادث گذشته می‌توان به نصب سیم ارت سرکابل‌های سرقت شده سوئیچ یاردهای خطوط ۶۳ کیلوولت امین الاشرافی- سیارجاجرود، امین الاشرافی- سیمان دماوند-گچ، امین الاشرافی- سد لتیان، امین الاشرافی- سیمان دماوند، دوشان تپه- اتحاد و دوشان تپه- اتحاد- قصرفیروزه اشاره کرد.
به‌گفته باجلان، این اقدامات برای پیشگیری از ترکیدن سرکابل انجام گرفته و همگی بر اساس لیست حوادث پرتکرار سال ۹۹ بررسی و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=59144
  • نویسنده : مهدی خانمیرزایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.