5

اجرای بزرگترین پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی در کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 41734
  • 09 بهمن 1399 - 16:50
اجرای بزرگترین پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی در کهگیلویه و بویراحمد
"جمال معتمدی‌زاده" در گفت‌و‌گو با تماس گیرندگان سامانه پاسخگویی ۱۱۱ سامد در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا داریم در سال آینده بزرگترین پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی در این استان را اجرایی تا بتوانیم بسیاری از مشکلات کنونی را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، از اجرای بزرگترین پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی در این استان برای اولین بار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمال معتمدی‌زاده” در گفت‌و‌گو با تماس گیرندگان سامانه پاسخگویی ۱۱۱ سامد در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا داریم در سال آینده بزرگترین پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی در این استان را اجرایی تا بتوانیم بسیاری از مشکلات کنونی را حل کنیم.وی با برشمردن برخی از مشکلات کنونی شبکه‌های برق رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: با اجرای پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی، شاهد کاهش آمارهای نگران کننده سرقت‌ها خواهیم بود.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حذف نوسانات، پایداری شبکه‌ها، رفع افت ولتاژ و سرعت بخشی به خدمات مشترکان برق از دیگر مزایای این پروژه خواهد بود.

 

نیروگاهیان

معتمدی زاده از تبدیل شدن ۴۴۴ کیلومتر شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط به کابلی در هفت سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: برای اجرای پروژه مهم و حیاتی تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی در این استان از ظرفیت اکیپ‌های عملیاتی و اتفاقاتی به همراه تیم‌های پیمانکاری استفاده می‌شود.وی اجرای این پروژه در مناطق گرمسیری را به‌دلیل افزایش بالای دما بسیار ضروری خواند و ادامه داد: در حوزه سردسیری هم به‌دلیل تغییر الگوی مصرف و افزایش میزان مصرف برق باید این پروژه اجرایی شود.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از برنامه‌ریزی اولیه برای سرعت بخشی به نصب انشعابات جدید برق مشترکان هم خبر داد.معتمدی زاده اظهار کرد: اکنون برای نصب هر انشعاب حدود ۲ هفته زمان نیاز است که در تلاش هستیم این مدت زمان را به کمتر از یک هفته برسانیم.وی تعداد مشترکان برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۲۷۰ هزار اشتراک برشمرد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای سرعت بخشی خدمات به مشترکان برق در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41734
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.