4

اجرای طرح آموزش حضوری و فرهنگ سازی مدیریت مصرف در سطح ادارات استان یزد

  • کد خبر : 92980
  • 30 آذر 1401 - 22:36
اجرای طرح آموزش حضوری و فرهنگ سازی مدیریت مصرف در سطح ادارات استان یزد
مهندس مهدی حسینی پور با اشاره به اینکه آموزش حضوری مدیریت مصرف همزمان با پایش مصرف برق روزانه ادارات از 18 آذر ماه آغاز شده ، افزود : در این طرح کارشناسان مدیریت مصرف به ادارات و ارگان هایی که بیش از الگو برق مصرف می کنند و یا به شکل نامتعارف مصرف آنان افزایش یافته مراجعه کرده و توصیه های لازم را به آنان خواهند کرد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اجرای طرح آموزش حضوری و فرهنگ سازی مدیریت مصرف در سطح ادارات استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس مهدی حسینی پور با اشاره به اینکه آموزش حضوری مدیریت مصرف همزمان با پایش مصرف برق روزانه ادارات از ۱۸ آذر ماه آغاز شده ، افزود : در این طرح کارشناسان مدیریت مصرف به ادارات و ارگان هایی که بیش از الگو برق مصرف می کنند و یا به شکل نامتعارف مصرف آنان افزایش یافته مراجعه کرده و توصیه های لازم را به آنان خواهند کرد.

وی اضافه کرد : متاسفانه علیرغم اطلاع رسانی های گسترده ، برخی ادارات در تنظیم دمای ترمستات وسایل سرمایشی سهل انگاری کرده و یا دقت لازم در رعایت اصول مدیریت مصرف را نداشته اند.

 

 

نیروگاهیان

این مسئول اذعان کرد : اگر تنظیم دمای محیط در سازمان ها به خوبی انجام شود ، از نور طبیعی به جای نور مصنوعی استفاده شود و سیستم های روشنایی در راهروهای اداری به سنسورهای حرکتی مجهز شود ، بسیار در کاهش مصرف موثر خواهد بود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، رعایت نشدن اصول عایق بندی مناسب در برخی ساختمان های اداری به دلیل عمر بالای ساختمان ، استفاده از سیستم های روشنایی قدیمی و بهره نگرفتن از سیستم های نوین روشنایی و بی توجهی برخی کارمندان به موضوع بهینه سازی مصرف از مهم ترین علل افزایش مصرف برق در ادارات به شمار می رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=92980
  • ارسال توسط :
  • منبع : دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.