4

اجرای طر‌های آبرسانی در ۶۰۹ روستای خوزستان

  • کد خبر : 92214
  • 22 آذر 1401 - 0:38
اجرای طر‌های آبرسانی در ۶۰۹ روستای خوزستان
"محمدرضا کرمی‌نژاد" در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، گفت: با نگاه خاص وزارت نیرو به خوزستان روند اجرای طرح‌های آبرسانی در این استان شتاب گرفت، به گونه‌ای که از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم با مجموع اقداماتی که صورت گرفته تاکنون، آب شرب 1700 روستا تأمین و یا وضعیت آن بهبود یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اتمام طرح‌های آبرسانی به ۱۷۰۰ روستای خوزستان و شروع عملیات اجرایی تأمین آب ۶۰۹ روستای این استان در قالب طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدرضا کرمی‌نژاد” در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، گفت: با نگاه خاص وزارت نیرو به خوزستان روند اجرای طرح‌های آبرسانی در این استان شتاب گرفت، به گونه‌ای که از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم با مجموع اقداماتی که صورت گرفته تاکنون، آب شرب ۱۷۰۰ روستا تأمین و یا وضعیت آن بهبود یافت.

وی با بیان اینکه قرار است تأمین آب ۷۸۰ روستای دیگر در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی و از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی محقق شود، افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی آبرسانی در ۶۰۹ روستای خوزستان در دست اجرا قرار دارد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به حل مشکل آب شرب روستاهای شرق این استان، ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در عملیات آبرسانی به روستاهای ایذه و اندیکا، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای آبرسانی به ۲۳ روستای ایذه در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی هستیم و طبق برنامه‌ریزی انجام شده هفته آینده عملیات اجرایی این پروژه رسما آغاز می‌شود.

کرمی‌نژاد در ادامه از اجرای ۵۳۵ کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای خوزستان خبر داد و اضافه کرد: عملیات احداث ۷ مخزن دخیره آب در شهرهای خوزستان آغاز شده است.​

وی در ادامه اضافه کرد: بحث آبرسانی به روستای خلف‌حیدر در شهرستان شوش باید تا قبل از شروع تابستان اجرایی شود و مشکل چندین ساله این روستا نیز برطرف شود.
کرمی‌نژاد با بیان اینکه عملیات اجرایی حفر دو چاه در شهرهای اندیکا و لالی آغاز شده، افزود: چاه شهر لالی به اتمام رسیده و عملیات حفر چهار چاه دیگر در خوزستان در حال اجراست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=92214
  • نویسنده : راشین نجارپور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.