4

اجرای هفتمین پروژه نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس موقوفات لرستان

  • کد خبر : 19850
  • 28 اسفند 1398 - 22:18
اجرای هفتمین پروژه نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس موقوفات لرستان

معاون اوقاف لرستان با اشاره به اجرای هفتمین پروژه نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس موقوفات لرستان، گفت: با هدف کمک به رونق تولید، مطالعات اجرای یک نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس، در دست اقدام است.   بیشتر بخوانید توسعه نیروگاه های برق کوچک مقیاس در جوار بقاع متبرکه گلستان احداث ۴ نیروگاه خورشیدی در موقوفات و بقاع […]

معاون اوقاف لرستان با اشاره به اجرای هفتمین پروژه نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس موقوفات لرستان، گفت: با هدف کمک به رونق تولید، مطالعات اجرای یک نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس، در دست اقدام است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،«مسلم رضایی پور» گفت: احیای موقوفات مهم ترین رویکرد اوقاف و امور خیریه است.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اجرای طرح نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان، افزود: این طرح ها با رویکرد احیای موقوفات و افزایش بهره‌وری آن‌ها و کمک به رونق تولید اجرایی می شود.

وی بیان کرد: هفتمین نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در سطح موقوفات استان لرستان در قالب پروژه سرمایه‌گذاری غیرعمرانی و دانش‌بنیان، در دست اجراست.

رضایی پور، ادامه داد: این پروژه سرمایه‌گذاری، بعد از تصویب در کمیته استانی احیا، توسعه و عمران موقوفات و انعقاد قرارداد خرید تضمینی بیست ساله با شرکت توزیع برق استان و طی مراحل قانونی، در موقوفه ناسکدین شهرستان بروجرد به ظرفیت پنج کیلو وات، اجراشد

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19850

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.