2
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خبر داد:

اجرای پروژه‌های تامین آب شرب ۹۶ روستای استان قزوین/ بهره‌مندی ۳۲ هزار نفر جمعیت روستایی از نعمت آب سالم و بهداشتی

  • کد خبر : 74119
  • 12 فروردین 1401 - 15:47
اجرای پروژه‌های تامین آب شرب ۹۶ روستای استان قزوین/ بهره‌مندی ۳۲ هزار نفر جمعیت روستایی از نعمت آب سالم و بهداشتی
"داراب بیرنوندی" با اعلام این خبر، اظهار کرد: این پروژه‌ها از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) در مناطق روستایی در مدت زمان 30 ماه انجام خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستای استان قزوین در قالب احداث پنج مجتمع آبرسانی روستایی که در اواخر سال جاری آغاز شده بود، با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “داراب بیرنوندی” با اعلام این خبر، اظهار کرد: این پروژه‌ها از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) در مناطق روستایی در مدت زمان ۳۰ ماه انجام خواهند شد.

وی این پروژه‌های بزرگ را افتخاری برای خدمت به روستاها خواند و ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۲۳۹۷ میلیارد ریال در سطح استان قزوین هزینه خواهد شد.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خاطرنشان کرد: در این پروژه‌ها، پنج مجتمع آبرسانی شامل الموت، ضیاآباد یک و دو، ماهین، قاقازان، فارسجین، برای روستاهای هدف ساخته خواهند شد و با اجرای این پروژه‌ها  ۳۲ هزار نفر جمعیت روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می شوند.
وی در پایان به کاهش محسوس بارش‌های سال آبی‌ جاری اشاره و تاکید کرد: منابع آب بسیار محدود است و تامین آن نیز با هزینه‌های بسیار زیاد صورت می‌گیرد، بنابراین مردم باید در مصرف این کالای ارزشمند مدیریت لازم را اعمال کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=74119
  • نویسنده : محمد آذربایجانیر
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.