4

اجرای پروژه‌های گذر از پیک توزیع برق شهرستان چابهار

  • کد خبر : 41219
  • 02 بهمن 1399 - 14:23
اجرای پروژه‌های گذر از پیک توزیع برق شهرستان چابهار
"محمود رضا اکبری" اظهار داشت: احداث ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۵.۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف خودنگهدار و نصب ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان در حوزه شهری چابهار انجام شد.

مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل این امور تمامی پروژه‌های تعریف شده گذر از پیک سال جاری شبکه شهری این منطقه با پیشرفت ۱۰۰ درصدی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمود رضا اکبری” اظهار داشت: احداث ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۵.۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف خودنگهدار و نصب ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه شهری چابهار انجام شد.

مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار با بیان اینکه احداث و نوسازی شبکه، کاهش خاموشی، اصلاح و پایدار سازی شبکه از جمله اهداف انجام این پروژه است، خاطرنشان کرد: با انجام این اقدامات مردم شهرستان چابهار از برق پایدارتری بهره‌مند خواهند شد.

 

نیروگاهیان

اکبری با بیان اینکه حدود ۸۴ درصد مشترکان برق سیستان و بلوچستان در حوزه خانگی قرار دارند، گفت: چگونگی مصرف بهینه از نعمت برق به‌ویژه در فصل تابستان نقش مهمی در گذر مطلوب از پیک برق دارد.

شهرستان چابهار در منتهی‌الیه جنوب شرقی ایران است، از شمال به شهرستان‌های ایرانشهر و نیکشهر از جنوب به دریای عمان از شرق به پاکستان و از غرب به استان‌های کرمان و هرمزگان محدود می‌شود. فاصله بندر چابهار تا مرکز استان ۷۲۱ کیلومتر است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41219
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.