5
طی سال جاری انجام شد؛

اجرای ۱۰۰ کیلومتر توسعه شبکه آب و فاضلاب در جنوب شرقی تهران

  • کد خبر : 43644
  • 02 اسفند 1399 - 22:45
اجرای ۱۰۰ کیلومتر توسعه شبکه آب و فاضلاب در جنوب شرقی تهران
"حمیدرضا نامداری" با اشاره به اجرای طرح یکپارچه‌سازی خدمات آبرسانی شهری و روستایی گفت: با تحویل‌گیری روستاها بیش از 70 درصد حجم فعالیت‌ها و طرح‌های آبرسانی این شرکت در حوزه روستایی انجام شد.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان از اجرای ۱۰۰ کیلومتر توسعه شبکه و خطوط آب و فاضلاب در محدوده خدمات‌رسانی این شرکت از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمیدرضا نامداری” با اشاره به اجرای طرح یکپارچه‌سازی خدمات آبرسانی شهری و روستایی گفت: با تحویل‌گیری روستاها بیش از ۷۰ درصد حجم فعالیت‌ها و طرح‌های آبرسانی این شرکت در حوزه روستایی انجام شد.
وی افزود: در چارچوب تامین و توزیع پایدار آب شرب مردم شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک ۱۲ حلقه چاه (هفت حلقه در بخش شهری و پنج حلقه در بخش روستایی) حفر و تجهیز و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت و ۱۵ کیلومتر خطوط انتقال و جمع‌آوری اجرا شد.
نامداری با اشاره به اجرای حدود ۲۰ کیلومتر نوسازی شبکه آبرسانی شهری و روستایی با هدف کاهش هدررفت و مدیریت مصرف آب افزود: با اجرای این مهم علاوه بر تحقق اهداف مورد نظر، خطوط قدیمی و فرسوده از مدار بهره‌برداری خارج و لوله‌های جدید با جنس و قطر مناسب و مطابق با استانداردهای لازم جایگزین شدند.
وی همچنین استانداردسازی ۴۱۳۰ رشته انشعاب فرسوده را از جمله فعالیت‌های اثر بخش در کاهش هدررفت آب برشمرد. 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران در خصوص توسعه شبکه آب شهری و روستایی تصریح کرد: اجرای توسعه شبکه آبرسانی با توجه به رشد جمعیت و ساخت مجتمع‌های مسکونی جدید در مناطق زیر پوشش سالانه مطابق برنامه و تخصیص اعتبارات لازم انجام می‌شود و در این زمینه امسال بیش از ۱۳ کیلومتر توسعه شبکه انجام و نزدیک به ۴۰۰۰ رشته انشعاب جدید برای مشترکان نصب و راه‌اندازی شد.

نامداری با اشاره به اجرای طرح فاضلاب خاطرنشان کرد: اجرای طرح فاضلاب شهری به‌منظور ارتقای بهداشت عمومی منطقه و جلوگیری از آلودگی‌های آبخوان دشت ورامین بسیار حائز اهمیت است و در اولویت برنامه کاری شرکت قرار دارد و در همین زمینه برای توسعه شبکه  فاضلاب شهرستان‌های زیر پوشش ۴۳ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شد.
به گفته مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران در بخش آبرسانی به مناطق زیر پوشش، با اجرای ۱۰ کیلومتر خطوط انتقال آب از تصفیه‌خانه هفتم آب تهران به شهرستان پیشوا ۶۰ کیلومتر توسعه شبکه در بخش آبرسانی انجام شد که در مجموع با تجمیع بخش فاضلاب بیش از ۱۰۰ کیلومتر توسعه شبکه آب و فاضلاب از ابتدای سال تا کنون اجرا شده است.انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43644
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.