3
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد:

اجرای ۱۱۰ پروژه آب و فاضلاب در استان لرستان

  • کد خبر : 50535
  • 03 خرداد 1400 - 19:40
اجرای ۱۱۰ پروژه آب و فاضلاب در استان لرستان
"حمیدرضا کرم‌وند" با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های بی‌وقفه و انجام مطالعات مهندسی در سال‌جاری شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در سطح شهرها و روستاهای استان لرستان هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان، از اجرای ۱۱۰ پروژه آب و فاضلاب در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمیدرضا کرم‌وند” با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های بی‌وقفه و انجام مطالعات مهندسی در سال‌جاری شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در سطح شهرها و روستاهای استان لرستان هستیم.
وی ادامه داد: این پروژه‌ها به منظورتامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مناطق روستایی تحت پوشش شرکت، همچنین افزایش کمیت و کیفیت آب شرب شهرهای استان و دفع بهداشتی فاضلاب درحال اجرا است که شامل اجرای خط انتقال، ساخت مخازن، حفرچاه و توسعه شبکه و همچنین در بخش فاضلاب شامل اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب وعملیات اجرایی ساخت پنج تصفیه‌خانه فاضلاب در پنج شهرستان است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار پیمان‌های درحال اجرا برای این پروژه‌ها رقمی معادل ۳۴۰ میلیارد تومان است که تلاش می‌کنیم با رایزنی و ارائه گزارشات کامل، اعتبارات مناسبی را برای سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها اختصاص داده تا بتوانیم با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب افزایش رضایتمندی مردم در بخش آب و فاضلاب باشیم.
کرم‌وند درخصوص این پروژه‌ها نیز گفت: خوشبختانه درحال حاضر نزدیک به ۷۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در این پروژه‌ها مشغول به فعالیت هستند که تماما از نیروهای جویای کار داخل استان هستند. نکته‌ مهم این است که تمامی تجهیزات و امکانات مورد استفاده در این پروژه‌ها از داخل کشور تهیه شده و به نوعی موجب حمایت از تولید و پشتیبانی از آن شده است.
وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تمامی موارد مربوط به حوادث و سایر خدمات مربوط به شرکت آبفا را به سامانه ۱۲۲ به شکل شبانه روزی اطلاع دهند تاهمکاران  در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به آن اقدام کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=50535
  • نویسنده : مهدی بابایی پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.