6

اجرای ۱۲ پروژه در قالب طرح جهاد آبرسانی در قم

  • کد خبر : 81943
  • 02 مرداد 1401 - 18:43
اجرای ۱۲ پروژه در قالب طرح جهاد آبرسانی در قم
ناظر عالی پروژه‌های جهاد آبرسانی وزارت نیرو هدف از بازدیدهای میدانی و مستمر را احصا چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم راهکارها و تمهیدات مناسبی را برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها در نظر بگیریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی ۱۲ پروژه در استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسن بختیاری” در نشست بررسی پروژه‌های جهاد آبرسانی که با هدف رفع موانع  و تسریع در اجرای پروژه‌ها، با حضور “مهدی خان‌احمدی” ناظر عالی پروژه‌های جهاد آبرسانی وزارت نیرو، لیلا جلالی نماینده جهادآبرسانی وزارت نیرو و استاندار قم برگزار شد بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، احداث مخازن ذخیره آب، خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار و وزارت نیرو در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان قم اظهار امیدواری کرد: با اتمام به موقع این طرح موجبات رضایت مردم را برآورده سازیم.

در ادامه، ناظر عالی پروژه‌های جهاد آبرسانی وزارت نیرو هدف از بازدیدهای میدانی و مستمر را احصا چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم راهکارها و تمهیدات مناسبی را برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها در نظر بگیریم.

 

 

نیروگاهیان

خان‌احمدی با بیان اینکه بحث محرومیت‌زدایی از ابتدای دولت سیزدهم به‌صورت ویژه و جدی مورد توجه وزارت نیرو قرار گرفت، بیان کرد: ایجاد مرکز جهاد آبرسانی، ساماندهی خیرین و تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی به بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ روستا با اعتباری بالغ‌ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نقاط مختلف کشور به جبهه‌ کاری عملیات آبرسانی تبدیل شده است.

به گفته خان‌احمدی هم‌اکنون بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ روستا در کشور به‌ صورت سیار آبرسانی می‌شوند که امیدواریم با اجرای طرح جهاد آبرسانی بخش اعظمی از مشکلات بی‌آبی برطرف شود.

ناظر عالی پروژه‌های جهاد آبرسانی وزارت نیرو با بیان اینکه در بحث محرومیت زیادی اقدامات بزرگی در حال انجام است، خواستار توجه جدی به جهاد تبیین شد و با قدردانی از پیگیری‌های شبانه‌روزی بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب استان قم برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی گفت: امیدواریم با به ثمر رسیدن این پروژه‌ها، مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=81943
  • نویسنده : مهدي جعفري
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.